داورزنی: بوکس ایران پتانسیل درخشش بین المللی را دارد

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: استعدادهای زیادی در جای جای بوکس کشور وجود دارد و باید بدون نگاه قومی استانی فضا را برای رشد این رشته در تمام استان ها فراهم کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع فدراسیون بوکس اظهار داشت: از زحمات طولانی مدت برادر بزرگم احمد ناطق نوری برای توسعه بوکس در کشور تشکر می کنم. فصل جدیدی از امروز در بوکس آغاز شده است و کار رییس جدید برای رسیدن به اهداف بزرگ این رشته نیاز به همفکری و خرد جمعی دارد.

وی در ادامه افزود: حضور قدرتمندانه در بازی های آسیایی و المپیک در هر رشته ای باعث ارتقای غرور ملی می شود و بوکس ایران پتانسیل درخشش بین المللی را دارد. استعدادهای زیادی در جای جای بوکس کشور وجود دارد و باید بدون نگاه قومی استانی فضا را برای رشد این رشته در تمام استان ها فراهم کنیم.

داورزنی گفت: نگاه ملی بدون حب و بغض و اتحاد و همدلی بزرگان باعث پیشرفت هر رشته ای از جمله بوکس می شود. پشتوانه سازی باید از مهم ترین برنامه های فدراسیون بوکس در آینده باشد. امروز رقابت انتخاباتی تمام شد و خواهشم از تمام دوستان این است که برای 4 سال آینده در کنار بوکس باشند و برای رشد آن به رییس جدید کمک کنند.

معاون وزیر ورزش خاطرنشان کرد: بازوان اجرایی آقای ثوری هیات های استانی هستند. استفاده از تجربه پیشکسوتان را به طور جدی توصیه می کنم. اگر ما در ووشو، کشتی و تکواندو صاحب سکوهای جهانی هستیم قطعا در بوکس هم با یک برنامه ریزی و استراتژی بلندمدت می توانیم سکوهای جهانی را کسب کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید