در گفت و گو با جی پلاس؛

خداداد عزیزی: پرتاب سنگ و نارنجک نشانه نا امنی ایران نیست/ ما کاری به این بنده خدا (اینفانتینو) نداشتیم!

خداداد عزیزی درباره حضور اینفانتینو در ایران گفت: امیدوارم توانسته باشیم در مدت کوتاهی که اینفانتینو در ایران بود حرف هایم مان را به او زده باشیم و هر چیزی که مطالبه کرده ایم را دریافت کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ مونا کلهران مقدم/ این ویژگی خداداد عزیزی است که رک و پوست کنده حرف هایش را می زند. عزیزی همیشه همین طور بوده و آنجا که باید حرف حق را بزند، می زند بدون اینکه ابایی از کسی یا چیزی داشته باشد. با او تماس گرفتیم تا نظرش را درباره حضور اینفانتینو و دستاوردهایی که ممکن است این سفر برای فوتبال ایران به همراه داشته باشد سوال کنیم.

خداداد در این باره گفت: «اینکه رئیس فیفا به ایران می آید قطعا اتفاق خوبی است و شاید در این مدت یکی از بهترین برنامه هایی بود که فدراسیون انجام داد. فقط امیدوارم توانسته باشیم در همین چند ساعت کوتاه حرف هایم مان را به او زده باشیم، خواسته های مان را مطرح کرده باشیم و امتیازهایی که می خواستیم را گرفته باشیم. امتیازهای مثبتی که در آینده می تواند به کمک فوتبال ایران بیاید.»

از عزیزی سوال کردیم که منظور شما تلاش برای ورود بانوان در ورزشگاه ها یا حل مشکل با عربستان و ...است که او گفت: «اتفاقات خوب و مثبت دیگر. امیدوارم هر چیزی که مطالبه کرده ایم را دریافت کنیم و به اهدافی که می خواهیم برسیم. قطعا حل مشکل با عربستانی ها و میزبانی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان یکی از مهمترین اتفاق ها بوده و هست. حالا من زیاد در جریان ریز حرف های رد و بدل شده نیستم و نمی دانم چه چیزهایی به هم گفته اند اما باید منتظر نشست و دید که آیا به خواسته های مان می رسیم یا نه؟»

از خداداد سوال کردیم که تلاش مسئولان فدراسیون بر این بود تا برای حل مشکل میزبانی نشان بدهند که ورزشگاه های ما امن هستند اما پرتاب سنگ و نارنجک و ...که خداداد حرف ما را قطع کرد و اظهار کرد: «طبیعی است. در همه جای جهان از این اتفاق ها هست. آیا این چیزهاست که نشانه امنیت ماست؟ شما ال کلاسیکو، دربی میلان یا هر جای دیگر را هم که ببینید از این اتفاق ها می افتد. زیاد نباید مته به خشخاش گذاشت. من که ایرادی نمی بینم.»

شما در بازی فوتسال مقابل رئیس فیفا بازی کردید. حرفی با او نزدید یا اتفاق دیگری نیفتاد؟ غزال تیزپای فوتبال ایران در این باره به جی پلاس گفت: «کاری به این بنده خدا نداشتیم. فکر هم نکنم در طول عمرم دیگر اینفانتینو را ببینم. من، علی دایی و ...برای نام ایران رفتیم چون نام ایران وسط بود. هر کاری هم از دستم بر بیاید برای کشورم می کنم. گفتند بیا بازی دوستانه با رئیس فیفا و من هم رفتم. گفتند اینجا باش، گفتم باشه.خلاصه اینکه وقتی پای ایران به میان بیاید، من مشکلی با این جور چیزها ندارم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید