ساغلام: تیمم سزاوار شکست برابر پیکان بود

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید تیمش سزاوار شکست برابر پیکان بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ارتوئرول ساغلام در نشست خبری بعد از بازی با پیکان اظهار کرد: قبل بازی امروز، هدف ما کسب پیروزی و جدا شدن از پایین جدول بود اما متاسفانه نتوانستیم به این هدف برسیم و باید در ادامه لیگ، در نیمه پایینی جدول جدال کنیم.

وی افزود: آن طور که می‌خواستیم نتوانستیم بازی کنیم و باز هم روی بدشانسی، در دقایق اولیه گل خوردیم و حتی از موقعیت‌های گلمان نیز نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم و با وجود ۹ نفره شدن پیکان، باز هم موفق نشدیم و آرزو دارم، هیچگاه چنین مسابقه‌ای نداشته باشیم.

ساغلام خاطرنشان کرد: بازیکنان ما امروز، حریف را دست کم گرفتند و سعی کردیم فرزاد حاتمی را وارد میدان کنیم و متاسفانه، سعی کردیم از عمق نفوذ کنیم و در صحنه‌های سانتر از جناحین نیز، در داخل محوطه جریمه خوب نبودیم.

وی تاکید کرد: امیدوارم این بازی، آخرین مسابقه بد ما در این فصل باشد و اگر از این بازی درس بگیریم، می‌توانیم نتایج خوبی از این بازی بگیریم و باید از فکر اثرات منفی این بازی، دور شویم و مقابل الجزیره بازی‌های خوبی ارائه دهیم تا هواداران ما را ببخشند.

وی با تمجید از عملکرد تیم پیکان گفت: سه امتیاز، حق تیم پیکان بود و این تیم، بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

سرمربی تراکتورسازی بیان کرد: در بازی امروز، دیدیم که باید از این به بعد جدیت‌مان بیشتر شود و بازی‌های بهتری به نمایش بگذاریم. در این دوره پرفشار، نمی‌توانیم تمرینات زیادی انجام دهیم و خستگی راه نیز مانع عملکرد خوب ما می‌شود.

وی ادامه داد: به دلیل خستگی نمی‌توانیم روی بازیکنان فشار بیاوریم و با ۱۳، ۱۴ بازیکن، باید تمام مسابقاتمان را پشت سر بگذاریم. امروز ایران پوریان نیز همراه ما نبود و بازیکنان جایگزین، جوان و کم تجربه هستند.

وی گفت: سعی می‌کنیم این نفرات را تا پایان فصل آماده نگه داریم و با این بازیکنان پیش برویم.

سائلام تاکید کرد: بازیکنان ما کارت‌های بی موردی می‌گیرند و در این خصوص با آنها صحبت کردم، از سوی دیگر ما ضعف زیادی در خط هجومی داریم و امیدوارم در روزهای آینده این مشکل برطرف شود و بازیکنان قابلیت‌های خود را بالا ببرند.

ساغلام در خصوص حضور امید عالیشاه در برنامه امروز فوتبال برتر گفت: من به این بازیکن چنین اجازه‌ای نداده بودم و نمی‌دانم که از کسی دیگر اجازه گرفته یا نه! نمی‌توانیم قصاص قبل از جنایت بکنیم و شاید از مدیرعامل اجازه گرفته است.

وی ادامه داد: کار ما شکایت کردن نیست و باید موضوع را مدیریت کنیم و تا جایی که از دستمان بر می‌آید، سعی می‌کنیم مهره‌ها را در زمین بازی بچینیم. خدا را شکر که بعد از بازی با الجزیره، فرصتی برای استراحت و تمرین داریم و بعد از آن دوره، وضعیت ما بهتر خواهد شد.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص بازی تیمش در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: متاسفانه تراکتور از دو پنجره نقل و انتقالات محروم بود و این تیم نتوانسته بازیکنان مدنظر را جذب کند و این موضوع، ما را دچار مشکل می‌کند.

محمد جواد پاینده، مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی نیز در این خصوص گفت: این بازیکن به هیچ وجه از کسی برای حضور در تهران و برنامه تلویزیونی اجازه نگرفته و این کار وی، بسیار زشت، ناپسند و غیرحرفه‌ای بوده و قطعا با وی برخورد خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید