ساغلام: بازی فردا برای تراکتورسازی فینال است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: فردا بازی مهمی با گسترش فولاد داریم. این بازی برای ما حکم یک فینال را دارد، از این جهت فینال است که اگر ببریم در جدول رده بندی جابه‌جا می‌شویم.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، ساغلام سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پیش از دیدار با گسترش‌فولاد گفت: به شما خوشامد می‌گویم. فردا بازی مهمی با گسترش فولاد داریم. این بازی برای ما حکم یک فینال را دارد. از این جهت فینال است که اگر ببریم در جدول رده بندی جابه‌جا می‌شویم. اگر ۳ امتیاز را بگیریم که البته آسان نیست اما فاصله از پایین جدول می گیریم و می‌خواهیم به بالای جدول نگاه کنیم.

وی افزود: هرچه بازی‌ها پیش می‌رود این شانس را داریم که از شرایط استفاده کنیم ما دو بازی سخت خارج از خانه داشتیم و همیشه از خدا خواسته‌ام تا آن چیزی که لیاقت ما است را به ما بدهد. خوشبختانه فردا با هوادارانمان روبرو می‌شویم و سعی می‌کنیم تا اعتماد آنها را جلب کنیم. در ۲ بازی که انجام دادیم سعی کردیم کار را انجام دهیم و فردا باید اعتماد آنها را بیشتر کنیم. بازی با مشکی‌پوشان و پدیده برایمان مهم بود و باید خداراشکر کنم که نتایج خوبی گرفتیم بخصوص بازی با پدیده که هم خوب بازی کردیم و هم خوب نتیجه گرفتیم. البته نتیجه برای ما مهم بود و می‌توانم بگویم که گرفتن نتیجه مهمتر از نوع بازی بود. می‌دانم که هواداران از ما انتظار دارند و وجدان من برای این ۲ بازی راحت است و الان احساس آرامش داریم. ما فردا هوادارانمان را ملاقات می‌کنیم و ان‌شاالله ورزشگاه پر از تماشاگر باشد. ما فردا هواداران پرشورمان را خواهیم دید و می‌خواهیم بازی خوبی ارائه دهیم تا پیروزی را هم به دست بیاوریم تا روند صعودی ما ادامه‌دار باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید