حاشیه نشست خبری سرمربی استقلال پیش از دربی؛

شفر آلمانی بودنش را ثابت کرد/ سرگیجه وینفرد از غیبت بانوان در ورزشگاه ها

سوال یک خبرنگار از وینفرد شفر در نشست خبری، آغازگر پرسش و پاسخ شفر از خبرنگاران درباره دلایل حضور نداشتن بانوان در ورزشگاه ها بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم های استقلال و پرسپولیس فردا در هشتاد و ششمین دربی پایتخت به میدان می روند.

نشست خبری وینفرد شفر در حالی آغاز شد که سرمربی آلمانی استقلال توسط خبرنگاران دوره شده بود و این حجم از خبرنگار باعث تعجب او هم شده بود. 

او حتی در شروع نشست خبری هم گفت: در حالت عادی قبل از کنفرانس ها با همه خبرنگاران دست می دادم. اگر الان شروع کنم به دست دادن، چهار بعد از ظهر تمام می شود.

یکی از سوالات از سرمربی استقلال درباره تاثیر حضور بانوان در ورزشگاه ها برای تلطیف فضای مسابقات فوتبال بود که شفر از دلایل غیبت بانوان در مسابقات فوتبال در ایران اظهار بی اطلاعی کرد و گفت که یک نفر به او توضیح بدهد. 

با توضیحات خبرنگاران، شفر سوالات بیشتری پرسید اما هر بار سردرگم تر از سوال قبل نشان می داد. 

شفر در ادامه نشست خبری با وجود تبریک به پرسپولیس به خاطر قهرمانی این تیم، درباره داشتن سورپرایز در دربی به خبرنگاران گفت: شاید برانکو سورپرایز دارد اما چه کار کنم؟ من اهل سورپرایز نیستم و تیمم باید خوب بازی کند. 

پاسخ های شفر این شائبه را به وجود آورد که به خاطر موضوعی عصبانی است اما او تاکید کرد که کاملا آرام است و احساس خوبی دارد. 

شفر برخلاف برانکو با آرامش بیشتری به سوالات درباره احتمال سرمربیگری در تیم ملی پاسخ داد. او گفت که عاشق استقلال است و آینده را مدیر برنامه هایش رقم می زند نه او. همچنین او تاکید کرد تیم ملی با کی روش بسیار خوب بوده و می تواند به دور بعد جام جهانی صعود کند. 

پایان نشست خبری شفر با ژست های خاص او همراه بود. او به سبک مردان قدیمی دستش را به تکیه گاهش تبدیل کرده بود و به دوربین عکاسان لبخند می زد.

 

دیدگاه تان را بنویسید