گفت و گوی جی پلاس پیش از دربی ۸۶

نقشه استقلالی ها برای دربی به خاطر پادوانی/ وریا غفوری: خیلی آماده ایم

مدافع راست ملی پوش استقلال می گوید بازیکنان این تیم برای پیروزی در دربی و افزایش روحیه پادوانی برای ادامه درمانش هم قسم شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ هشتاد و ششمین داربی پایتخت پنج شنبه (فردا) در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و استقلال و پرسپولیس در حضور اینفانتینیو - رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) رو در روی هم قرار می گیرند.

روی کاغذ، استقلالی ها میزبان این دیدار هستند و در یک بازی خانگی به میدان می روند. با وجود اختلاف امتیاز بسیار زیاد پرسپولیس با سایر تیم ها و احتمال مسجل شدن قهرمانی این تیم در دربی، استقلالی ها هم از روحیه بسیار بالایی برای این بازی برخوردار هستند.

آنها در هفته های اخیر نتایج بسیار خوبی را کسب کردند و نشانی از تیم نیم فصل نخست ندارند. روند رو به رشد آبی ها در فصل جاری با حضور وینفرد شفر روی نیمکت این تیم شروع شد و اوج بازی های خوب آنها در لیگ قهرمانان آسیا برابر الریان قطر و الهلال عربستان بود. آبی پوشان که در هفته اخیر دو پیروزی خوب برابر الهلال در عمان و فولاد در اهواز کسب کردند، با هدف گرفتن انتقام بازی رفت از رقیب سنتی خود به میدان می روند.

شاگردان وینفرد شفر پنج شنبه می توانند در صورت پیروزی برابر پرسپولیس توانایی فنی خود را به رخ رقیب بکشند و برای این کار از ابزار لازم هم برخوردار هستند.

یکی از بهترین بازیکنان استقلال در ماه های اخیر وریا غفوری مدافع ملی پوش این تیم بوده که در سال منتهی به جام جهانی بازی های بسیار خوبی را ارائه می دهد و تاکنون چندین گل و پاس گل را هم ثبت کرده است. او توانایی لازم برای تبدیل شدن به ستاره داربی به عنوان یک مدافع راست را دارد.

هدف مان پیروزی در دربی است

وریا غفوری در فاصله حدود 24 ساعت تا دربی 86 پایتخت در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس؛ از آمادگی بسیار بالای بازیکنان تیمش خبرداد و اظهار کرد: بازیکنان روحیه بسیار بالایی دارند و برای کسب یک نتیجه خوب و بازی بسیار زیبا به میدان می رویم.

او درباره گرفتن انتقام بازی رفت از پرسپولیس و پیروزی در دربی 86 می گوید: بحث انتقام گرفتن چندان مطرح نیست. هدف استقلال در این بازی کسب پیروزی است. در نیم فصل نخست امتیازات زیادی را از دست دادیم. در حال حاضر هم تیم خوبی شدیم و در هر پست بازیکنان آماده ای در تیم وجود دارد.

برای افزایش روحیه پادوانی هم قسم شدیم

مدافع راست استقلال با اشاره به مصدومیت پادووانی و نگرانی کادرفنی و بازیکنان از وضعیت این بازیکن نیز گفت: مصدومیت پادووانی از شیرنی پیروزی برابر فولاد کم کرد. تا ساعات زیادی نگران وضعیت او بودیم. خوشبختانه خطر رفع شده و خیال بازیکنان راحت است. ما کنار او هستیم تا حالش بهتر شود و یک بار دیگر به جمع بازیکنان تیم اضافه شود. هم قسم شدیم برای افزایش انگیزه پادووانی بازی خوبی انجام دهیم و پیروز دربی شویم.

غفوری با بیان اینکه استقلال در حال حاضر در بهترین وضعیت آمادگی قرار دارد افزود: الان خیلی آماده ایم. پیروزی های اخیر نشان از کیفیت خوب استقلال دارد. مطمئنا پشت سر بازی های خوب و فنی ما طرح و برنامه مشخصی وجود دارد که در راس آن تلاش کادرفنی و بازیکنان است. با این بازی های خوب می توانیم یک بار دیگر هواداران استقلال را برای حضور در ورزشگاه ترغیب کنیم. امیدواریم در بازی دربی هم هواداران از تیم حمایت کنند.

تیام یک بازیکن خیلی حرفه ای است

او درباره کیفیت بالای مامه بابا تیام در خط حمله این تیم نیز به جی پلاس می گوید: او بازیکن خیلی حرفه ای است و در لیگ های معتبر حضور داشته و از سری A  به ایران می آید. تیام در مدت زمان کوتاهی توانسته با تیم هماهنگ شود و در کارهای تیمی بسیار خوب ظاهر می شود. حضورش در همین یکی دو مسابقه، برای استقلال خیلی مثمرثمر بوده است.

دیدگاه تان را بنویسید