در گفت و گو با جی پلاس؛

مجید نامجو مطلق: مامه تیام می تواند سورپرایز دربی باشد/ این استقلال سال آینده حرف های زیادی برای گفتن دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره دربی 86 گفت: مامه تیام بازیکن خوب و پرقدرتی است و می تواند یکی از سورپرایزهای این بازی باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مونا کلهران مقدم/ مجید نامجو مطلق پیشکسوت استقلال؛ او دربی را پیش بینی نمی کند اما بر این عقیده است که با توجه به اینکه دو مربی خارجی روی نیمکت ذخیره ها نشسته اند این بازی می تواند جذاب شود. نامجو مطلق در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس به تغییراتی که شفر ایجاد کرده اشاره می کند و می گوید: «تیم تازه دارد به ثبات نسبی می رسد و این یک اتفاق خوب است.»

** نظر شما درباره دبی هشتاد و ششم چیست؟

اجازه بدهید ابتدا اشاره ای به این موضوع داشته باشم که از زمان حضور شفر در استقلال تیم روحیه خوبی گرفته است و تغییراتی که انجام داده کاملا مشهود است. او آلمانی است و این نظم خاص آلمان ها را در استقلال هم پیاده کرده است. نکته دیگری که باید اشاره کنم شرایط روانی تیم است. شما حتی اگر بهترین بازیکن ها را هم داشته باشید اما تیم نتیجه نگیرد از لحاظ روحی و روانی بهم می ریزید. اما داستان این روزهای استقلال متفاوت است. به شما قول می دهم که این استقلال در لیگ بعدی حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

** این نظمی که از آن حرف می زنید مشهود است اما گاهی اوقات شکننده.

درست است. شفر 10 روز قبل از دربی 85 تازه تیم را تحویل گرفت. اما سیر صعودی اش را ببینید. ساختار دفاعی و نظم خوبی پیدا کرده ، هافبک ها به خوبی بازی سازی می کنند. تیم شفر نوسان زیادی ندارد و روند آن ثابت است. ترکیب استقلال مشخص نیست و هیچ بازیکنی از این اطمینان ندارد که در ترکیب ثابت قرار می گیرد.

** نظرتان درباره دربی را نگفتید؟!

بازیکنان ما با شکست دادن فولاد آن هم با تعداد گل بالا بازیکنان روحیه مضاعفی گرفته اند. احساس می کنم الان برای دربی حسابی آماده هستند. از طرف دیگر حضور مربیان خارجی روی نیمکت دو تیم می تواند به جذابیت و زیبایی بازی کمک کند.

** سید حسین حسینی و نبود او در دربی و ...

در شرایط فعلی مهم این است که رحمتی به عنوان یک کاپیتان با تجربه در ترکیب حضور دارد. ضمن اینکه مامه تیام هم بازیکن خوب و پرقدرتی است و می تواند یکی از سورپرایزهای این بازی باشد.

دیدگاه تان را بنویسید