پورموسوی: تساوی نه به درد ما می خورد نه استقلال خوزستان

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تلاش می‌کنیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و به روند رو به رشد خود ادامه دهیم

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سید اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان - استقلال خوزستان، اظهار داشت: با توجه به اینکه هر دو تیم به دنبال 3 امتیاز هستند، می‌توان تصور کرد که بازی جذابی شاهد باشیم و تساوی به درد دو تیم نمی‌خورد. تلاش می‌کنیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و به روند رو به رشد خود ادامه دهیم.

وی ادامه داد: بازی سختی داریم و استقلال خوزستان برای رهایی از انتهای جدول، به سه امتیاز این مسابقه نیاز زیادی دارید. هر تیمی کمتر اشتباه کند، می‌تواند برنده این مسابقه باشد. حریفان فاصله را با ما کم کرده‌اند و نیاز زیادی به سه امتیاز مسابقه داریم. هر دو تیم به دنبال سه امتیاز این بازی هستند.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص حساسیت دربی خوزستان تصریح کرد: دربی همیشه سخت است. حساسیت‌هایی که وجود دارد و شناختی که دو تیم نسبت به هم دارند، کار را سخت می‌کند. هر تیمی کمتر اشتباه کند، برنده خواهد شد. دو تیم در دفاع و حمله نسبت به هم شناخت کاملی دارند و مطمئنم از ابتدای مسابقه، بازی جذابی شاهد خواهیم بود، هر دو تیم نمی‌خواهند بازنده باشند و تساوی هیچ تیمی را قانع نمی‌کند.

پورموسوی در مورد تغییرات تیمش در خط هافبک در بازی مقابل صنعت نفت و نیز در پاسخ به این پرسش که چرا فولاد در چند بازی اخیر به یک گل اکتفا کرده است، گفت: در خط هافبک ما، مریدی و آشوری بازیکنان ثابت بودند و عبدالله‌زاده و مبعلی هم گاهی در ترکیب قرار می‌گیرند. آشوری مصدوم بود و با توجه به مصدومیتی که مریدی مقابل سپاهان پیدا کرد، تلاش کردیم از بازیکنان تازه‌نفسی چون حقدوست و سالاروند استفاده کنیم.

وی با اشاره به نقطه قوت صنعت نفت در میانه میدان خاطرنشان کرد: فراموش نکنید بازی قبلی مقابل یکی از بهترین خطوط هافبک ایران بازی کردیم. این تیم سه بازیکن خارجی در خط هافبک دارد که دو نفر آنها بازی کردند. صنعت نفت جزو بهترین‌هاست و همین کار ما را سخت کرده بود. بازیکنان ما در گلزنی بی‌دقتی کردند که تلاش کردیم در هفته گذشته روی این مشکل کار کنیم و بتوانیم از موقعیت‌های خود، نهایت استفاده را کنیم.

سرمربی فولاد در مورد رویارویی او مقابل عبدالله ویسی و استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: من می‌خواهم مقابل استقلال خوزستانی قرار بگیرم که 7،6 سال خوب در این تیم حضور داشتم و سرمربیگری خود را از این تیم آغاز کردم. در لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد خوبی داشتیم و مردم به تیم ما و عملکردش در آسیا افتخار کردند. با شناختی که دو تیم نسبت به هم دارند، تلاش می‌کنند خروجی بسیار خوبی داشته باشند.

پورموسوی در مورد شرایط بد مالی باشگاه استقلال خوزستان اظهار داشت: این تیم سال گذشته هم این مشکلات را داشت. زمانی که در لیگ دسته اول بودیم، این مشکلات ایجاد شد و مشکلات داخلی در تیم وجود داشت. قول‌هایی که به بازیکنان دادند هم عملی نشد و مسئله مالکیت هم در تیم وجود داشت. در هر حال مطمئنم که استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند و از بازیکنان این تیم شناخت دارم. آنها در بدترین شرایط، بهترین عملکرد را داشته‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید