طبقه‌بندی هتل‌های ۱۱ شهر میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به پایان رسید

معاون وزیر فرهنگ و گردشگری روسیه از پایان طبقه‌بندی هتل‌هایی خبر داد .

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، الکساندر ژورافسکی، معاون وزیر فرهنگ و گردشگری روسیه از پایان طبقه‌بندی هتل‌هایی خبر داد که در طول برگزاری جام جهانی 2018 فوتبال میزبان میهمانان خارجی و هواداران خواهند بود.

وی در این رابطه گفت: تمامی کارهای مربوط به طبقه‌بندی هتل‌های 11 شهر میزبان جام جهانی جهت اسکان میهمانان، هواداران و شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها را به پایان رساندیم. این تجربه مثبت از طبقه‌بندی هتل‌ها جهت رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را می‌توانیم در آینده نیز مورد استفاده قرار داده و آن را به تمامی هتل‌های روسیه گسترش خواهیم داد.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی 2018 فوتبال مربوط به تست آزمایشی ایستگاه جدید متروی سن پترزبورگ در یک بازی لیگ برتر این کشور است.

ایستگاه جدید متروی سن‌پترزبورگ که برای رفاه حال هواداران فوتبال و انتقال آسان آنها به ورزشگاه در جام جهانی 2018 روسیه ساخته شد در بازی تیم‌های زنیت و زسکا مسکو در روز 29 آوریل به صورت آزمایشی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

 

جام جهانی 2018 فوتبال در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه 1397 در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه با شرکت 32 تیم برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های ملی پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

 

دیدگاه تان را بنویسید