پلی آف لیگ قهرمانان آسیا

نبرد شاگردان قلعه نویی با بالیوودی ها در اصفهان

تیم فوتبال ذوب آهن روز سه شنبه در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم ایزاول هند می رود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ذوب آهن اصفهان اولین تیم ایرانی است که در لیگ قهرمانان آسیا در این فصل به میدان می رود. ذوب آهن به دلیل شرایط نابسامان نفت تهران جایگزین این تیم شد و اکنون سبزپوشان اصفهانی باید از اعتبار فوتبال ایران در آسیا دفاع کنند.

حریف آنها تیم ایزاول هندوستان است که تیمی گمنام در فوتبال آسیا محسوب می شود اما هندی ها در سال های اخیر سرمایه گذاری خوبی در فوتبال کرده اند. ایزاول هم یک مربی پرتغالی به نام پائولو کوئلیو منزس دارد. قلعه نویی برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید هموطن کارلوس کی روش را شکست بدهد. ذوب آهن در هفته های اخیر نتایج درخشانی در لیگ برتر گرفته و برعکس نیم فصل اول وضعیت پایداری در زمینه فنی  و نتیجه گیری دارد.

شاگردان قلعه نویی 6 برد و یک مساوی در هفت مسابقه اخیر خود به دست اورده اند. حریف هندی هم تیمی تقریبا ناشناخته است و نام این حریف بیشتر هواداران فوتبال ایران را به یاد سریال پژمان می اندازد سریالی که در آن پیش بینی می شد هند به زودی قطب جدید فوتبال آسیا خواهد بود! 

امیدواریم فوتبال تیم هندی به خوبی فیلم های بالیودی شان نباشد که ایرانی ها را تحت تاثیر قرار می دهد. قلعه نویی قطعا قدر این فرصت خوب برای حضور در آسیا را می داند و نمی خواهد در اولین گام در آسیا حذف شود.

قرار بود داوران چینی این بازی را سوت بزنند که مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا داوران این بازی را تغییر دادند و داوران از سری لانکا برای قضاوت این بازی انتخاب کردند.

ذوبی ها اگر از سد این حریف بالیوودی خود بگذرند در مرحله بعد در گروه B آسیا با تیم های الدحیل قطر، الوحده امارات و لوکوموتیو تاشکند همگروه خواهند شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید