باشگاه ذوب آهن اعلام کرد؛

عربستان محکوم به پرداخت غرامت به تیم‌های ایرانی شد

با پیشنهاد و پیگیری باشگاه ذوب آهن و تلاش فدراسیون فوتبال ایران و همچنین با استخدام وکلای بین المللی، هزینه کلان تیم‌های ایرانی حاضر در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا برگشت خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، با پیشنهاد و پیگیری باشگاه ذوب آهن اصفهان و تلاش فدراسیون فوتبال ایران و همچنین با استخدام وکلای بین المللی، هزینه کلان تیم‌های ایرانی حاضر در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا برگشت خواهد شد.
این گزارش حاکی است؛ در آخرین جلسه دادگاه CAS، در پی شکایت فدراسیون فوتبال ایران، فدراسیون فوتبال عربستان به خاطر ممانعت از سفرنماینده های این کشور به خاک ایران بعد از کشمکش های سیاسی میان دو کشور، محکوم شناخته شد تا بر اساس حکم این دادگاه، این فدراسیون محکوم به پرداخت غرامت و تمام هزینه های این تصمیم اشتباه شده و هزینه هایی که سفرهای بی مورد نماینده های ایران به کشور ثالث را به آنها تحمیل کرد، همراه با جرایمی که برای این هزینه ها در نظر گرفته شده است، توسط آنها پرداخت شود.

شایان ذکر است؛ با این حکم و چنانچه واکنش منفی از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا حادث نشود، تمام نماینده های ایران که در سالیان اخیر در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا حضور داشته اند، می توانند تمامی مبلغ هزینه ها و غرامت های خود را که برای سفر به کشور ثالث و رویارویی با سعودی ها پرداخت کرده اند، بازپس گیرند. پیشنهاد و پیگیری این مساله و مطرح کردن این دادخواست در دادگاه مربوطه، توسط باشگاه ذوب آهن به جریان افتاده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید