نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

پتروشیمی با پیروزی مقابل مهرام به فینال نزدیک شد/ دومین برد نفت برابر شهرداری تبریز

دیدار سوم مهرام و پتروشیمی در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال با برتری پتروشیمی به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، دیدار سوم از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال عصر امروز در تهران و آبادان برگزار شد.

در تهران و سالن بسکتبال آزادی مهرام و پتروشیمی مقابل هم به میدان رفتند که جدال دو تیم با نتیجه 94 بر 88 به سود پتروشیمی به پایان رسید.

کوارتر اول با حساب 35 بر 27 به سود پتروشیمی به پایان رسید. در این کوارتر خیلی زود خطاهای مهرامی ها بالا رفت و آرنت بازیکن خارجی مهرام با سه فول 10 دقیقه اول را به پایان رساند.

کوارتر دوم بازی متعادل تر شد.دومنیک جونز و سعید داورپناه در پتروشیمی و پولن و رضایی فر در این سمت برترین های دو تیم در کوارتر دوم بودند. در ده دقیقه دوم مهرام در امتیازگیری برتر از حریف خود بود و توانست 25 بر 21 به برتری برسد. اوشین ساهاکیان کاپیتان پتروشیمی هم بر خلاف دو بازی در این مسابقه وارد میدان شده بود.

کوارتر سوم در ابتدا برای مهرام کابوس بار شروع شد و ارنت در همان دقایق ابتدایی چهارمین خطای خود را دریافت کرد. بازی رفته رفته به اوج حساسیت خود نزدیک می شد و جدال دو تیم کاملا پایاپای بود. سه دقیقه مانده بود که پولن دیگر بازیکن خارجی مهرام هم چهارمین خطای خود را دریافت کرد تا کار مهرام سخت تر شود.

یک دقیقه پایانی مهرام 4 امتیاز از حریفش پیش افتاد، اما شاگردان شاهین طبع با دفاع و حمله خوب توانستند بازی را به تساوی بکشانند . حتی در ثانیه آخر اوشین ساهاکیان می توانست تیمش را پیش بیندازد اما نشد. در مجموع کوارتر سوم 21 بر 17 به سود مهرام به پایان رسید.

در کوارتر چهارم پتروشیمی دو بازیکن خارجی خود را روی نیمکت داشت و با ترکیب کاملا ایرانی به میدان آمد.

در حالی که بازی کاملا برابر پیش می رفت بعد از خطایی که علیه اوشین گرفته شد او برای داوران به نشانه اعتراض دست زد که همین صحنه با خطای فنی علیه پتروشیمی همراه بود.

در ادامه کار آرنت برای مهرام به زمین رفت که در کمتر از. یک دقیقه پنجمین خطای خود را هم انجام داد و از زمین اخراج شد.

پتروشیمی در 4 دقیقه پایانی اختلاف را به 9 امتیاز رسانده بود و برتر بازی می کرد. یک دقیقه مانده بود که کیوان ریاعی نیز 5 فوله شد.

در ثانیه های پایانی اختلاف به 4 رسیده بود و در نهایت هم با حساب 94 بر 88 به سود پتروشیمی به پایان رسید.

دومین برد بسکتبال نفت برابر شهرداری تبریز

در دیگر دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال نفت آبادان میزبان شهرداری تبریز بود و در این مسابقه تیم جنوبی با نتیجه ٧٧ بر ٦٩ مهمانش را برد و در یک قدمی فینال قرار گرفت.
دیدار چهارم دو تیم فردا برگزار می شود و با توجه به اینکه مسابقات به صورت سه برد از پنج مسابقه است در صورت برد نفت این تیم فینالیست خواهد شد در غیر این صورت بازی پنجم در تبریز تیم فینالیست را تعیین می کند.
در دیگر مسابقه نیز پتروشیمی دومین بردش را برابر مهرام کسب کرد و در یک قدمی فینال قرار دارد.
دیدار دوم در نفت ساعت ١٥ و مسابقه دوم ساعت ١٧:٣٠ فردا برگزار می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید