مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال در تهران و آبادان ادامه‌ پیدا می‌کند و تیم ها برای حضور در فینال به رقابت ادامه می‌دهند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال فردا (چهارشنبه) و همچنین پنجشنبه ادامه‌ پیدا می‌کند و شهرداری تبریز در آبادان به مصاف نفت می‌رود.
 
نفت آبادان و شهرداری تبریز دو تیمی که در طول فصل رقابت نزدیکی باهم داشتند در تبریز مساوی شدند و هرکدام در یک مسابقه برنده بودند. حالا نفتی‌ها امیدوار هستند در خانه و با حمایت هوادارانشان کار را تمام کنند و به فینال برسند.
 
البته قطعا کار آسانی برابر شهرداری تبریز نخواهند داشت چرا که تیم تبریزی شکست دادن حریف در خانه‌اش را به خوبی بلد است و قطعا برای رقابت در آبادان نیز برنامه ویژه‌ خواهد داشت. نفتی‌ها از این مسابقه فرید اصلانی گارد ملی پوش خود را نیز در اختیار دارند و قطعا روی او نیز حساب باز کرده‌اند اما  واقعا نمی‌توان نتیجه نهایی را پیش‌بینی کرد.
 
تیم جنوبی می‌داند اگر کار به مسابقه پنجم بکشد باید در خانه حریف به میدان برود و این برایش بسیار سخت خواهد بود. باید دید در نهایت چه نتیجه‌ای رقم می خورد و برنده این رقابت غیرقابل پیش‌بینی کدام تیم است.
 
برنامه دیدارهای سوم و چهارم:
چهارشنبه و پنجشنبه:
مهرام – پتروشیمی در سالن آزادی تهران
نفت آبادان – شهرداری تبریز- در آبادان
ساعت بازی‌ها 16 اعلام شده، اما  احتمال تغییر به دلیل پخش زنده وجود دارد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.