نیم فصل دوم لیگ برتر بسکتبال با پیروزی مهرام، پتروشیمی، نفت آبادان و دانشگاه آزاد آغاز شد.

به گزارش ایسنا، هفته دهم لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با 4 مسابقه برگزار شد که در جریان این دیدارها مهرام، پتروشیمی، نفت آبادان و دانشگاه آزاد حریفان خود را شکست دادند و نیم فصل دوم لیگ را با برد شروع کردند.

در حساس‌ترین مسابقه این هفته مهرام در سالن آزادی میزبان شهرداری تبریز بود که در این مسابقه نزدیک توانست مهمانش را شکست دهد. مهرامی‌ها با این که تا کوارتر چهارم از حریف خود عقب بودند اما در نهایت پیروز میدان نام گرفتند.

شهرداری تبریز که سه کوارتر نخست را 21 بر 16، 20 بر 19 و 16 بر 14 به سود خود تمام کردند اما در کوارتر چهارم 24 بر 12 مغلوب شدند و در مجموع 73 بر 69 به میزبان خود بازی را واگذار کردند.  اما این پایان کار نبود چرا که مسئولان شهرداری تبریز به شدت به داوری این مسابقه اعتراض داشتند و تا دقایقی پس از پایان بازی نیز برابر میز ناظر به اعتراض خود ادامه می‌دادند.

اما اصلی‌ترین اتفاق این بود که یکی از مسئولان این تیم با حمله به یک خبرنگار و گرفتن تلفن همراه او، اجازه نداد به کارش ادامه دهد. برخورد این مسئول شهردار تبریز با واکنش شدید مسئولان فدراسیون، حراست و دیگر خبرنگاران همراه بود و با ورود مسئولان حراست موضوع برطرف شد. البته این مسئول شهرداری که همچنان به برخوردش با خبرنگاران ادامه می‌داد تا چند لحظه تصمیم نداشت تلفن همراه خبرنگار را پس دهد که در نهایت برابر مسئولان حراست کوتاه آمد.

شهرداری تبریز در پایان این دیدار به طور رسمی اعتراض خود به داوران مسابقه را اعلام کرد و شکایتی رسمی نوشتند.

مهران حاتمی سرمربی شهرداری تبریز نیز در پایان مسابقه در جمع خبرنگاران حاضرشد و به شدت از داوری انتقاد کرد. او گفت: من تا امروز حرفی نزدم اما از این به بعد می‌گویم. داوران بازی‌ها را کنترل می‌کنند و این درست نیست.  باید یک نفر جلوی آن‌ها را بگیرد.

حاتمی در پاسخ به این سوال که اشاره کردیئ داوری مشکل داشته و شما حرف نمی‌زدی آیا در گذشته نیز این مشکل وجود داشته که حالا شما می‌خواهید اعتراض کنید بیان کرد: لطفا حاشیه درست نکنید. من گفتم این بازی داوری‌اش مشکل داشته و ما به همین داوری اعتراض داریم.

مسئول تیم شهرداری تبریز که با خبرنگاران درگیر شده بود تا دقایقی پس از بازی نیز همچنان با صدای بلند به اعتراض خود ادامه می‌داد.

در دیگر دیدارهای هفته دهم پتروشیمی 107 بر 86 یس آل گرگان را برد. نفت آبادان 96 بر 80  برابر شهرداری گرگان به برتری رسید و دانشگاه آزاد نیز 69 بر 55 رعد پدافند خوزستان را شکست داد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.