به گزارش ایرنا مهران حاتمی شامگاه پنجشنبه پس از پیروزی تیمش در مقابل شهرداری گرگان اظهار کرد که شهرداری و یس آل تیم های خوبی هستند و از کسانی که زحمت می کشند و در این شرایط اقتصادی در بسکتبال هزینه می کنند باید تشکر کرد.
وی در خصوص بازی عنوان کرد: بازی سختی برای هر 2 تیم بود، اما بازیکنان شهرداری تبریز در کوارتر پایانی کم اشتباه ظاهر شدند و نتیجه لازم را گرفتیم.
حاتمی در خصوص وقفه ایجاد شده در پایان کوارتر سوم گفت: تابلوی نتایج (اسکوربورد) یکی از امتیازات تیم ما را ثبت نکرده بود که با درخواست ما از داوران این موضوع اصلاح شد و مشکل خاصی نبود.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان نیز با انتقاد از عملکرد تیم داوری این بازی گفت: بازی خوب نبود و فدراسیون بسکتبال باید به فکر این داوران باشد.
سیدزمان ‌حسینی افزود: بازی برابر نفت را نیز به عملکرد داوران باختیم و از واحدپور مسئول کمیته داوران فدراسیون خواسته ام که فیلم های این دو بازی شهرداری گرگان را مشاهده و داوری آنها را بررسی کند.
وی در ادامه گفت: به تیم شهرداری تبریز تبریک می‌گویم، تیم من هرآنچه در توان داشت را در میدان پیاده کرد و از تمام بازیکنان راضی هستم، برای برد آمده بودیم اما نشد.
حسینی با بیان اینکه در یک هفته اخیر اتفاقاتی در بسکتبال گرگان افتاده که باعث تاسف است و با انتقاد از کمک 500میلیون ریالی به دیگر تیم این شهر که توسط بخش خصوصی اداره می شود، افزود که تیم شهرداری گرگان در این شهر یتیم است.
وی تصریح کرد: این کمک در حالی بوده که تیم رقیب با بودجه 10 میلیاردریالی بسته شده اما شهرداری با 8 میلیارد و 350 میلیون ریال بسته شده است.
حسینی با بیان اینکه از اول فصل به مدیران شهرداری اعلام کردم که یک بازیکن خارجی نیاز دارم، گفت: این درحالی است که دائم امروز و فردا می‌کنند.
به گفته وی ؛ بی توجهی به تقویت تیم و جذب بازیکن خارجی باعث نگرانی و اعتراض تماشاگران از نگرفتن نتیجه می شود.
از هفته ششم لیگ برتر بسکتبال ،عصر پنجشنبه تیم شهرداری تبریز در گرگان مقابل شهرداری این شهر با نتیجه 73 بر 56 به پیروزی رسید.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.