مهرام به لیگ برتر بسکتبال بازگشت

در جلسه امروز سازمان لیگ برتر بسکتبال نحوه برگزاری فصل آینده و تیم‌های حاضر مشخص شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جلسه امروز (سه شنبه) با حضور نماینده‌های 8 باشگاه پتروشیمی، نفت آبادان، دانشگاه آزاد، شهرداری گرگان، نیروی زمینی، یس آل گرگان، پدافند رعد دزفول و مهرام تهران برگزار شد که در این جلسه نحوه برگزاری مسابقات برای فصل آینده نیز تعیین شد. با این شرایط مهرام به لیگ برتر بازگشت و شهرداری اراک هم از بسکتبال کناره‌گیری کرد.

طبق برنامه اعلام شده تیم‌ها در مرحله نخست به صورت رفت و برگشت برابر هم قرار می‌گیرند. مرحله دوم همانند سال گذشته گروهی خواهد بود با این تفاوت که چهار تیم اول در یک گروه و چهار تیم دوم در گروه دیگری رقابت می‌کنند.
در مرحله پلی‌آف تیم اول با هشتم، دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم رقابت خواهند کرد.
تیم ها تا قبل از مرحله نیمه‌نهایی امکان تغییر در بازیکنان خود دارند و همچنین هیچ تیمی به لیگ اضافه نخواهد شد مگر اینکه تیمی انصراف بدهد و یک باشگاه دیگر جایگزین شود.
همچنین جلسه لیگ ملی نیز برگزار شد که هشت تیم برای این لیگ اعلام آمادگی کردند. تیم های هیئت بسکتبال کردستان، مانیزان کرمانشاه، بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، ساحل نشینان هیئت بوشهر، هیئت آذربایجان غربی، شهید حججی (فسا)، هیئت بسکتبال خراسان رضوی و نماینده اهواز در جلسه لیگ ملی شرکت کردند.
اسپانسر اهواز هنوز مشخص نیست و فدراسیون اعلام کرده که تیم‌های بوشهر و مشهد هم ورودیه خود را باید قبل از شروع لیگ پرداخت کنند تا بتوانند وارد مسابقات شوند.
طبق اعلام فدراسیون قرار است دو تیم از لیگ ملی و دو تیم از لیگ زیر 23 به لیگ برتر صعود کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید