این مسابقات روزهای 25 تا 29 مرداد جاری در تایلند برگزار می شود.
مسعود فلاح سه شنبه شب در حاشیه تمرین این تیم در آمل به خبرنگار ایرنا گفت که با دعوتی که مسئولان تایلندی از انجمن بسکتبال باویلچر ایران داشتند ، پیشنهاد حضور تیم شهرداری آمل که به مقام دومی لیگ برتر را در کارنامه دارد ، داده شد که مورد موافقت مسئولان شهرداری نیز قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه مقدمات اعزام تیم شهرداری آمل از سوی شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان در حال انجام است ، اضافه کرد : با فراهم شدن مقدمات ، تیم بسکتبال باویلچر شهرداری آمل روز بیست و سوم مرداد عازم بانکوک پایتخت کشور تایلند خواهد شد.
سرمربی تیم شهرداری آمل گفت که تورنمنت چهارجانبه بسکتبال باویلچر جام پادشاهی تایلند با حضور تیم های ملی چین تایپه ، کره جنوبی ، تایلند و شهرداری آمل نماینده ایران برگزار خواهد شد.
فلاح اضافه کرد : تیم بسکتبال باویلچر شهرداری آمل با 16 بازیکن و همراه به این تورنمنت اعزام خواهد شد.
وی گفت که تیم شهرداری آمل برای شرکت در این تورنمنت اردوی آماده سازی خود را از چند روز قبل به طور جدی در این شهر آغاز کرد و با حفظ نفرات فصل گذشته خود و بازیکنان جوانی که در اختیار دارد ، تلاش خواهد کرد در این مسابقات نماینده شایسته ای برای کشور باشد.
تیم شهرداری آمل در پایان مسابقات فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال باویلچر باشگاههای کشورکه با حضور هفت تیم برگزار شد، به مقام نایب قهرمانی دست یافت که بهترین مقام این تیم در بیش از چندین سال از حضور این تیم در این مسابقات محسوب می شود.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.