' حسن محمودزاده ' و ' فاطمه ایزدی ' به نمایندگی از مازندران در ترکیب نهایی تیم ملی موی تای جوانان ایران قرار گرفتند و به همراه تیم ملی به مسابقات جهانی2017 در کشور تایلند اعزام شدند.
عضو تیم ملی موی تای جوانان ایران اعزامی به مسابقات جهانی تایلند گفت که تیم ملی موی تای مردان و زنان ایران در مجموع با حدود 20 رزمی کار در دو رده سنی نوجوانان وجوانان در مسابقات جهانی به مصاف حریفان خواهد رفت.
حسن محمودزاده افزود : از مازندران 2 ورزشکار در ترکیب نهایی تیم ملی قرار گرفتند که به نسبت حضور نداشتن رزمی کاران استان در سال های گذشته به همراه تیم ملی، روند رو به رشد و خوشایندی است.
وی، شرایط تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات جهانی تایلند را مطلوب ارزیابی کرد وگفت : بیشتر نفرات انتخاب شده در ترکیب نهایی تیم ملی، در مسابقات انتخابی شرکت کرده و با شایستگی که داشتند ، انتخاب و مسافر مسابقات جهانی شدند.
همچنین تنها بانوی موی تای کار مازندرانی که به همراه تیم ملی در مسابقات جهانی شرکت خواهد کرد، گفت که نخستین سالی است که دراین مسابقات شرکت می کند و امیدوار است که زحماتی را که در این مدت کشید با کسب مدال قدردان باشد.
فاطمه ایزدی افزود : تیم ملی بانوان در هر دو رده سنی نوجوانان و جوانان با بهترین ترکیبی که کادر فنی انتخاب کرده روانه مسابقات می شود، وکسب مدال از تیم اعزامی ایران دور از دسترس نیست.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.