والورده: دوست ندارم در مرحله بعد کوپا دل ری با رئال رو به رو شویم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از راهیابی تیمش به جمع هشت تیم برتر جام حذفی اسپانیا اعتراف کرد که دوست ندارد تیمش در این مرحله با رقیب دیرینه مادریدی‌اش مصاف داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ارنستو والورده از عملکرد تیمش در جریان پیروزی 5 بر صفر خانگی برابر سلتاویگو در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا ابراز خرسندی و به موضوعات دیگری از جمله وضعیت عثمان دمبله و قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی اشاره کرد.

والورده در پاسخ به این سؤال که برای مرحله یک چهارم نهایی دوست دارد با کدام تیم روبه‌رو شود، اظهار داشت: من نمی‌خواهم برابر رئال مادرید قرار بگیریم، اما نمی‌‌خواهم چنین چیزی بگویم، چون به‌هرحال در مراحل بعدی برابر این تیم قرار خواهیم گرفت.

سرمربی بارسلونا درباره عملکرد تیمش مقابل سلتاویگو نیز تأکید کرد: ما از ابتدای مسابقه عملکرد بسیار خوبی را ارائه کردیم. این یک بازی بسیار سختی در جام حذفی بود، اما ما به خوبی در آن ظاهر شدیم. همه چیز ساده‌تر از آن چیزی که به نظر می‌رسید که واقعاً بود. در این بازی بازیکنان ما روی کارشان تمرکز فراوانی داشتند و کارآمد بودند. می‌دانستیم که حریف آمده است که یک بازی خوب را به نمایش بگذارد.

این بیست‌وهشتمین بازی بدون باخت متوالی بارسلونا در تمامی رقابت‌های این فصل بود. والورده در این باره گفت: این آمار مهمی است، اما ما هرگز به پشت سرمان نگاه نمی‌کنیم بلکه نگاه به جلوست. دو بازی خارج از خانه در لالیگا و جام حذفی داریم، پس فرصتی برای استراحت نداریم.

خداحافظی ماسچرانو موضوع بعدی بود که سرمربی سابق اتلتیک بیلبائو به آن اشاره داشت. او اظهار داشت: باید منتظر بمانیم. هواداران ما بابت کارهایی که در دوران حضورش در اینجا انجام داد، واقعاً قدردانش هستند.

والورده درباره یری مینا، مدافع میانی کلمبیایی تیم فوتبال پالمیراس که به تازگی به بارسلونا پیوسته و قرار است جانشین ماسچرانو در نوکمپ شود، عنوان کرد: باشگاه از مدت‌ها پیش به دنبال خرید او بود. او جوان و شجاع است اما باید دید که او چگونه خودش را با فوتبال اروپا وفق می‌دهد.

سرمربی آبی‌و‌اناری‌ها در پایان درباره عثمان دمبله و اینکه آیا او دچار مصدومیتی جدید شده است، هم گفت: خیر، او دچار مشکل خاصی نشده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید