حضور ایکاردی در تست پزشکی رئال مادرید تکذیب شد

خبر منتشر شده توسط یکی از رسانه‌های اسپانیایی درباره تست پزشکی مخفیانه مهاجم اینتر در مادرید صحت ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، به دنبال انتشار گزارشی در نشریه دیاریو گل اسپانیا مبنی بر اینکه مائوریو ایکاردی، مهاجم تیم فوتبال اینتر در رئال مادرید تست پزشکی مخفیانه انجام داده است تا در ماه ژانویه به کهکشانی‌ها ملحق شود، چند رسانه ایتالیایی این خبر را تکذیب کرده‌اند.

در میان این رسانه‌ها، شبکه اسکای اسپورت با استناد به اظهارات جانلوکا دی‌ماریتزو که یکی از مفسران مشهور و کارشناسان زبده حوزه نقل و انتقالات کالچو است، خبر دیاریو گل را با توجه به شرایط موجود در قرارداد فعلی ایکاردی با تیم فوتبال اینتر تکذیب کرده است.

در قرارداد ایکاردی با اینتر بندی وجود دارد که به او اجازه می‌دهد تنها در صورت پرداخت غرامت 110 میلیون یورویی فسخ این قرارداد از سوی یک تیم غیر ایتالیایی، نرازتوری را ترک کند اما این بند تنها شامل پیشنهادهایی می‌شود که در پایان فصل آن هم برای مدت محدودی در ماه جولای به اینتر ارائه شوند نه پیشنهادهای ماه ژانویه. از این رو خرید ایکاردی در ماه ژانویه برای مشتریان او ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد.

علاوه بر این، رسانه‌های ایتالیایی از بی‌میلی همسر ایکاردی برای ترک ایتالیا به عنوان یک دلیل دیگر برای ماندنی بود این بازیکن آرژانتینی در اینتر در پنجره نقل و انتقالات زمستانی یاد کرده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید