مهاجری: در نیم‌فصل دوم هیچ تیمی از پیش‌بازنده نیست

سرمربی پدیده گفت: در نیم‌فصل دوم هیچ تیمی از پیش‌بازنده نیست. همانطور که هفته گذشته نفت تهران و مشکی پوشان از تیم‌های بالانشین امتیاز گرفتند. تیمی پیروز خواهدبود که تلاش کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدرضا مهاجری در خصوص دیدار آتی تیمش در برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: هفته گذشته موفق شدیم با وجود همه فشارهایی که بود ۳ امتیاز سخت را مقابل صنعت نفت آبادان کسب کنیم. با تمرکز خوبی که از این برد به دست آوردیم برای رقابت با استقلال خوزستان آماده شدیم.

وی افزود: به اسامی حاضر در استقلال خوزستان نگاه کنید، همگی افراد سرشناسی هستند و کار خود را به خوبی بلدند. باید در برابر چنین تیم محترمی مواظب باشیم. ضمن اینکه به رتبه تیم‌ها نباید توجه کنیم، در نیم‌فصل دوم هیچ تیمی از پیش‌بازنده نیست. همانطور که هفته گذشته نفت تهران و مشکی پوشان از تیم‌های بالانشین امتیاز گرفتند. تیمی پیروز خواهدبود که تلاش کند.

سرمربی پدیده در خصوص غایبان تیمش تصریح کرد: شهاب گردان را به دلیل مصدومیت و اکبر صادقی را به خاطر کارت قرمز ناحقی که در بازی قبلی گرفت در اختیار نداریم. امیدوارم هرچه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم کمیته داوران هم دقت بیشتری در انتخاب و چینش داوران داشته‌باشد. امیدوارم تیم داوری جدال فردا نیز عملکرد خوبی داشته‌باشند و دیدار خوبی را شاهد باشیم.

خاطرنشان می گردد پرواز تیم فوتبال پدیده از مشهد به مقصد اهواز که قرار بود در ساعت ۱۳:۳۰ حرکت کند، با تاخیری حدودا ۲ ساعته روبه‌رو شد و همین مهم سبب شد که مهاجری در نشست خبری نتواند شرکت کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید