مهاجری: کی‌روش مربی بزرگی است و با طرحی که داده مشکلی نداریم

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت:خوشحالم که پدیده راهش را انتخاب کرده و چه با من و چه بی من شرایط خوبی پیدا کرده و من فقط امیدوارم انرژی خوبی از تماشاگران بگیریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رضا مهاجری پیش از بازی با گسترش فولاد گفت: فردا آخرین بازی فصل ما است اما خدا را شکر که شرایط خوبی داشتیم اگر چه دچار فراز و نشیب شدیم.

وی افزود: مرادمند و گرامی غایبان ما هستند. کماکان به دنبال این هستیم که قدرت تیمی خود را در بحث تدافعی و تهاجمی بالا ببریم. خوشبختانه تا اینجا جزو بهترین تیم‌هایی هستیم که خط حمله خوبی داریم و امیدوارم فردا رکوردمان را حفظ کنیم. از طرف دیگر مقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن کلین شیت داشتیم ولی خوشحالم که پدیده راهش را انتخاب کرده و چه با من و چه بی من شرایط خوبی پیدا کرده و من فقط امیدوارم انرژی خوبی از تماشاگران بگیریم.

وی تاکید کرد: در بازی با نفت نیاز به یک تعویض داشتیم که متاسفانه سرآسیایی مورد خاصی نداشت ولی وقتی آنجا تیم تحت فشار است باید ورود می‌کرد. من از حسن‌زاده که عدالت محور است می‌خواهم که به محرومیت‌ها ورود کند زیرا شاید در محرومیت اغراق شده باشد. ای کاش سرآسیایی را می‌خواستند و نظرات او را می‌شنیدند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت:‌ گسترش فولاد با حضور فیروز کریمی متحول شده اما ما هم می‌خواهیم از بازی خانگی ۳ امتیاز را بگیریم.

وی در ادامه گفت: خیلی خوشحالیم که در ورزشگاه امام رضا بازی می‌کنیم چون وقتی می‌خواهیم حمله کنیم شور و حال تماشاگران به ما انرژی می‌‌دهد البته ظاهراً در ورزشگاه ثامن اصلاحاتی در چمن آن به وجود آمده اما ما ترجیح می‌دهیم در ورزشگاه امام رضا بازی کنیم. 

مهاجری در خصوص دیدار با گسترش گفت: گسترش فولاد مربی بزرگی دارد و از روزی که کریمی آمده متحول شده است. من هر وقت فیلم بازی‌های تیم‌های تحت هدایت کریمی را می‌بینم لذت می‌برم و مطمئناً ارزش کار این مربی بالا است. 

سرمربی پدیده در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه کی‌روش می‌خواهد از بازیکنان شاغل در لیگ برتر که ملی‌پوش هستند بعد از بازی‌های تیم‌هایشان به مدت یک الی یک و نیم روز در تمرینات عمومی استفاده کند، گفت: کی‌روش مربی بزرگی است و البته با تجربه و رزومه‌ای دارد که من نباید در موردش حرف بزنم. اما فکر می‌کنم طرحی که داده خوب است و ما و باشگاه پدیده مشکلی با این موضوع نداریم.  وی ادامه داد: معمولاً ۲۴ ساعت بعد از بازی‌هایمان ریکاوری می‌کنیم و شاید نیاز بود که کی‌روش نشستی را با مربیان بدنساز باشگاه‌ها انجام می‌داد و در آن جلسات به آنها می‌گفت که با بازیکنان چگونه ریکاوری کند اما از سوی دیگر هم شاید پشت این حرکت او فکری بوده چون طبعاً برای ریکاوری بازیکنان نیاز به سخت‌افزارهایی هست که ما آنها را در اختیار نداریم و چه بهتر که بازیکن برود و با متد روز ریکاوری کند و به تمرینات باشگاهی برگردد. 

مهاجری تأکید کرد: مثلاً‌وقتی ما در تبریز بازی داریم بلافاصله باید به مشهد برگردیم و ریکاوری کنیم. حتماً کی‌روش برای این درخواستش فکری داشته که آن را بسنجد و در اختیار باشگاه‌ها قرار بدهد. اما در مجموع ابزارها در تیم ملی بهتر است و شاید باید با یک جلسه آن را پیش برد.  وی در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش محرومی دارد یا خیر، گفت: خوشبختانه بعد از مدت‌ها محروم نداریم ولی معین عباسیان به شرایط بازی رسیده اما همچنان گرامی و مرادوند به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید