مهمانی شبانه کار دست ستاره آرسنال داد!

ستاره جوان آرسنال به خاطر بی‌نظمی شب قبل از بازی جریمه خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، آرسنالی‌ها از باخت و حذف از جام حذفی انگلیس بسیار ناراحت هستند. آرسن ونگر و شاگردان هنوز نتوانسته‌اند باخت عجیب ۴ بر ۲ هفته جاری برابر ناتینگهام فارست را هضم کنند.

با کنارماندن از این جام، اکنون تنها فرصت توپچی‌های لندن برای کسب مقام، مسابقات جام اتحادیه است.

با این حال سرمربی فرانسوی تیم شهر لندن، همچنان دنبال بازیکنان خاطی و مقصر باخت در جام حذفی می‌گردد.

یکی از چهره‌های که گفته می‌شود در این نتیجه، سهم داشت، «آلکس ایوبی»است.بازیکنی که به گفته رسانه‌ها شب قبل از بازی، اقدام به «شب زنده‌داری»‌کرده و تا ساعت‌ها به خوشگذرانی مشغول بوده است.

در این مورد ونگر به خبرنگاران گفت:اگر این ماجرا حقیقت داشته باشد، بی‌شک او جریمه خواهد شد.این رفتار قابل پذیرش نیست.

براساس اطلاعاتی که روزنامه سان در اختیار خوانندگانش قرارداده، این بازیکن بعد از ساعت ۲.۳۰ دقیقه نمیه شب در یک پارتی دیده شده و حتی برخی از وی فیلم هم گرفته‌اند.این خبر هنوز مورد تایید واقع نشده که به همین دلیل است که مربی تیم عنوان کرد:باید ایوبی را ببینم تا مشخص شود که این داستان واقعیت داشته یا نه.

البته هنوز مشخص نیست ستاره نیجریه‌ای در صورت واقعی بودن این ماجرا، چه جریمه‌ای در انتظارش خواهد بود.این مساله بستگی دارد وی چه زمانی دست از حضور در پارتی شبانه برداشته و به خواب رفته است.

ونگر گفت:اگر در پارتی بوده،‌باید مشخص شود تا چه ساعتی آنجا بوده؟این مساله مهم است.آنوقت تصمیم می‌گیرم که چه جریمه‌ای در نظرگرفته شود.

در فصل جاری بازیکن ۲۱ ساله در ۱۲ مسابقه لیگ برتر برای آرسنال به میدان رفته که یک گل زده و به همین تعداد پاس گل داده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید