صحبت های پیروانی بعد از جلسه کمیته انضباطی

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برخی دوستان که اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتورسازی به آن‌ها ارتباط ندارد سکوت کنند تا کمیته انضباطی خودش تصمیم‌گیری کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، افشین پیروانی پس از جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این‌باره اظهار کرد: با آقای گرشاسبی امروز به جلسه کمیته انضباطی آمدیم و صحبت‌هایمان را انجام دادیم و از حق و  منافع باشگاه پرسپولیس دفاع کردیم. بحث ما هم این بود که احترام گذاشتن دو طرفه است و همه باید احترام بگذارند و محیط‌های ورزشی را باید محیط‌های خوب کنیم تا همین طور لفظ فرهنگی را به یدک می‌کشیم این موضوع به سکوها هم سرایت کند. واقعا خوشحالیم که تیم‌مان خوب نتیجه می‌گیرد و در صدر جدول است و اکثر بازی‌هایمان را می‌بریم. امروز هم خوب از پرسپولیس دفاع کردیم و اینکه بحث‌های داخل ورزشگاه را به بیرون انتقال بدهیم درست نیست. بحث ورزشی بوده و یک سری شعارها بر علیه هم داده شده که ما این را محکوم می‌کنیم و امیدواریم که اتفاقات خوبی رخ بدهد و منتظریم رای صادر شود.

پیروانی تاکید کرد: پیش از اینکه کمیته انضباطی به عنوان یک کمیته مستقل رای صادر کند متاسفانه برخی دوستان آمدند و اظهار نظرهایی انجام دادند که من از آن‌ها می‌خواهم اجازه دهند کمیته انضباطی که مشغول بررسی این موضوع است خودش مستقل ورود کند و مسائل را بررسی و تصمیم‌گیری کند. از اینکه در برخی جاها به آقایانی که اصلا هیچ ارتباطی به آن‌ها ندارد اظهار نظر می‌کنند، مناسب نیست. این دوستان می‌خواهند موج سواری کنند و من از آن‌ها خواهش می‌خواهم که ورود نکنند تا کمیته انضباطی خودش تصمیم‌گیری کند. ما اتفاقاتی که رخ داده را محکوم می‌کنیم و بر این باوریم بهترین و باشرف‌ترین هواداران را داریم. هواداران ما همیشه یار و یاور ما بوده‌اند و  امیدواریم که در بازی‌های آینده هم به ما کمک کنند تا امسال هم مثل سال قبل قهرمانی را جشن بگیریم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره هزینه‌هایی که باشگاه‌ها صرف لیدرها می‌کنند هم گفت: مطمئنا لیدرها به تنهایی نمی‌توانند جلوی این مسائل را بگیرند. آن‌ها هم افرادی هستند که در ورزشگاه‌ها زحمت می‌کشند. باید کار فرهنگی شود تا این اتفاقات در ورزشگاه‌ها رخ ندهد چرا که حتی اگر ۵۰ لیدر باشد باز هم نمی‌توانند جلوی این مسائل را بگیرند. همه باید دست به دست هم بدهیم تا ان‌شاءالله ورزشگاه‌هایمان مکان‌های امن شوند. اگر این شعار را می‌دهیم که خانواده‌ها وارد ورزشگاه شوند، باید مقداری جو ورزشگاه‌ها بهتر شود. امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد و صمیمیت و دوستی به سکوها راه یابد.

او در پاسخ به این سوال که آیا پاسخ‌های باشگاه برای کمیته انضباطی قانع کننده بود یا خیر گفت: ما خیلی محکم و خیلی اخلاقی و دقیق صحبت‌هایمان را مطرح کردیم و دلایل‌مان را هم عنوان کردیم. اگر طی روزهای اخیر هم در رسانه‌ها و جاهای مختلف صحبت نکردیم به احترام هواداران‌مان بود. خواهش من این است که همه سکوت کنند و اجازه دهند که کمیته انضباطی خودش تصمیم‌گیری کند. ما دفاعیات‌مان را انجام دادیم و ان‌شاءالله اتفاقی نیفتد که تیم ما ضرر کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا در صورت صدور رای در کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس به این رای احترام خواهد گذاشت یا خیر گفت: اجازه دهید رای صادر شود و بعد صحبت کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید