اعتراض های افشین پیروانی در اولین روز کاری!

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه هماهنگی روز گذشته که قبل از بازی با فولاد انجام شد نسبت به برخی از تصمیمات و اتفاقات رخ داده در اهواز ناراحت و گله‌مند بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، افشین پیروانی مدیر جدید تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته همراه با سرخ‌پوشان راهی اهواز شده بود در جلسه هماهنگی پیش از بازی که روز گذشته برگزار شد اعتراض‌های شدیدی را نسبت به برخی تصمیمات انجام داد. 

زمانی که مسئولان تیم پرسپولیس برای حضور در جلسه هماهنگی راهی هتل شدند تعدادی از هواداران فولاد مقابل در هتل حضور داشته و به شدت علیه پرسپولیس شعار می‌دادند که این موضوع تعجب پرسپولیسی‌ها را در پی داشت. 

بعد از این موضوع مشخص شد که هتل اوکسین که قرار است جلسه هماهنگی در آن انجام شود علاوه بر اینکه هتل محل اقامت داوران و ناظران بازی است، هتل محل ا قامت تیم فولاد خوزستان هم به حساب می‌آید که این موضوع ناراحتی شدید افشین پیروانی را در پی داشت. 

پیروانی در این جلسه معترض شد که بعد از سال‌ها فوتبال بازی کردن و حضور در سطح اول فوتبال چنین مساله‌ای را شاهد نبوده که داوران و تیم میزبان در یک هتل مستقر باشند. این اعتراض‌های پیروانی باعث شد که حتی عبدی ناظر بازی هم اعلام کند که از رخ دادن چنین موضوعی بی‌اطلاع بوده است. 

یکی دیگر از اعتراض‌های پیروانی به تغییر ساعت بازی بود چرا که پیش از این قرار بود پرسپولیسی‌ها از ساعت 17:30 به مصاف فولاد خوزستان بروند و به همین دلیل بلیت بازگشت به تهران را برای آخر شب گرفتند اما با تغییر بازی به ساعت 14:30 کار برای سرخ‌پوشان کمی سخت می‌شود. 

پیروانی نسبت به این تغییر ساعت معترض بود و عنوان داشت که اگر از همان ابتدا می‌دانستیم که قرار است بازی در ساعت 14:30 انجام شود بلیت برگشت به تهران را زودتر تهیه می‌کردیم اما الان باید بازیکنان چند ساعت در اهواز معطل کند و این موضوع آنها را بعد از بازی خسته خواهد کرد.

مدیر پرسپولیس همچنین معتقد بود که شاید برخی از این تصمیمات هم به سود پرسپولیس باشد اما نباید بی‌نظمی در فوتبال باب شود. 

 

دیدگاه تان را بنویسید