پیروانی: به دنبال رایزنی هستیم تا مشکل نوراللهی حل شود

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد خبر تغییر زمان دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان یک روز قبل از بازی به سرخپوشان اعلام شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، افشین پیروانی در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: یک روز قبل از بازی‌مان مقابل فولاد خوزستان به ما گفتند که زمان مسابقه تغییر کرده است، چون فصل قبل نورافکن ورزشگاه غدیر اهواز مشکل پیدا کرده است.

وی در ادامه افزود: همین طور که شب قبل از بازی با فولاد به ما اعلام می‌کنند که بازی دو ساعت زودتر برگزار خواهد شد، امیدواریم بازی روز جمعه ما با تراکتورسازی را هم دو ساعت دیرتر برگزار کنند، چرا که ورزشگاه آزادی مشکل نور ندارد و بازی اگر در زمان 16:30 برگزار شود هواداران در یک روز تعطیل بهتر می‌توانند به ورزشگاه آزادی آمده و تیم محبوب خود را حمایت کنند. این نمی‌تواند خواسته زیادی باشد و امیدواریم که مورد موافقت سازمان لیگ قرار بگیرد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت احمد نوراللهی در این تیم خاطر نشان کرد: احمد مطمئناً بازیکن شایسته‌ای است و من از روزی که آمدم پیگیر کار او  بوده و هستم. به دنبال رایزنی هستم تا نوراللهی بتواند مشکلش را حل کرده و در بازی‌های لیگ هم به میدان رود. اینکه او فقط در لیگ قهرمانان آسیا اجازه بازی داشته باشد مطمئنا نمی‌تواند برای تیم کارایی لازم را داشته باشد و لازم است که در بازی‌های لیگ هم به ما کمک کند. ما از مسئولان مربوطه می‌خواهیم کمک کنند تا مشکل به وجود آمده برای نوراللهی بر طرف شود و پیگیر این قضیه خواهیم بود تا او بتواند مجوز بازی بگیرد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید