کار آسان بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال

رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران (چهارشنبه) با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هفته سیزدهم  رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران، گرامیداشت شهید محسن حججی، با برگزاری 6 دیدار پیگیری می شود.دیدار‌های این هفته در تهران (سه بازی)، تبریز ، ساری و آمل برگزار خوهد شد.

 اولین بازی هفته سیزدهم در تهران برگزار می‌شود و تیم صدرنشین بانک سرمایه از ساعت ۱۵ در خانه والیبال به مصاف رعد پدافند کاشان خواهد رفت. بانک سرمایه روز یکشنبه در هفته نخست دور برگشت به مصاف تیم شهرداری ورامین رفت و در این مسابقه با حساب ۳ بر یک تن به شکست داد تا اولین باخت این فصل را متحمل شود. رعد پدافند کاشان که در هفته پیش به دلیل انحلال سارویه بازی نداشت، نسبت به دور رفت تغییراتی داشته است از جمله اینکه هدایت این تیم را فرهاد نفرزاده سرمربی سابق شهرداری ورامین بر عهده گرفته است. دیدار رفت 2 تیم نیز سه بر صفر به سود بانک سرمایه شده بود.

تیم شهرداری تبریز که با ۱۰ برد و ۲۵ امتیاز در رتبه دوم جدول است، این هفته در سالن شهید اقدمی تبریز میزبان نارنجی پوشان سایپاست. نماینده تبریز برای حفظ رتبه دومی باید فاتح این مسابقه باشد.

سایپا نیز با هشت برد و ۲۴ امتیاز در رتبه چهارم جدول است و در صورت شکست شهرداری تبریز احتمال صعود یک پله‌ای در جدول خواهد داشت، به شرطی که پیکان در دیدار با شهرداری ورامین مغلوب شود.

مسابقه دور رفت 2 تیم شهرداری تبریز و سایپا در خانه والیبال تهران سه بر صفر به سود تیم میهمان شد و نارنجی پوشان این هفته در تبریز برای جبران این نتیجه تلاش خواهند کرد.

مسابقه تیم‌های پیکان تهران و شهرداری ورامین نیز از دیگر بازی‌های حساس هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال است. پیکان که از هفته چهارم دیگر شکستی در پرونده خود نداشته است، برای حفظ جایگاهش در رتبه سوم با ۹ برد و ۲۶ امتیاز، باید فاتح مسابقه با شهرداری ورامین باشد، اما ورامینی‌ها که هفته دوازدهم بانک سرمایه صدرنشین این رقابت‌ها را شکست دادند، انگیزه مضاعفی برای ایجاد دومین شگفتی دارند تا با شکست پیکان تهران صعود یک پله‌ای در جدول را نیز تجربه کنند.

در حال حاضر شهرداری ورامین با 6 برد و ۲۰ امتیاز در رتبه ششم جدول است. دیدار رفت 2 تیم پیکان و شهرداری ورامین نیز سه بر یک به سود نماینده ورامین شد، اما پیکان کنونی با پیکان آن زمان متفاوت است.

تیم کاله مازندران که با 6  برد و ۲۰ امتیاز در رتبه پنجم جدول است و رقابت نزدیکی با نماینده ورامین دارد، این هفته در سالن پیامبر اکرم (ص) شهر آمل میزبان هاوش گنبد است. هاوش با ۴ برد و ۱۱ امتیاز در رتبه نهم جدول است و برای قرار گرفتن در جمع هشت تیم صعود کننده به پلی آف نیازمند برد‌های بیشتری است.

مسابقه رفت 2 تیم سه بر صفر (باخت فنی) برای هاوش منظور شده است و گنبدی‌ها در این مسابقه انگیزه مضاعفی برای پیروزی و نشان دادن توانایی خود دارند.

شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم شمس در هفته سیزدهم لیگ برتر در سالن فدراسیون والیبال به مصاف شهرداری ارومیه می‌روند. نماینده ارومیه و شمس هر 2 تیم چهار برد تا کنون تجربه کردند و با ۱۴ و ۹ امتیاز در رتبه‌های هشتم و یازدهم قرار دارند. پیروزی در این مسابقه برای هر 2 تیم اهمیت زیادی دارد و شمس در صورت کسب پیروزی می‌تواند صعود چند پله‌ای در جدول داشته باشد.

دیدار رفت 2 تیم سه بر 2 به سود شمس به پایان رسید و شهرداری ارومیه این هفته در تهران کار سختی برای جبران این نتیجه خواهد داشت.

تیم خاتم اردکان نیز این هفته در ساری به مصاف نماینده این شهر که با تغییر نام به نام «ساری ۲۱» به لیگ بازگشته است،  خواهد رفت. ساری در دیدار رفت 2 تیم با حساب ۳ بر یک مغلوب اردکان شده بود.

**برنامه کامل هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال مردان:

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۵

بانک سرمایه – رعد پدافند کاشان

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه

پیکان تهران – شهرداری ورامین

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه

شهرداری تبریز – سایپا تهران

تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۱۶

شمس – شهرداری ارومیه

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه

کاله مازندران – هاوش گنبد

 

دیدگاه تان را بنویسید