گفتگوی جی پلاس با ستاره آبی پوشان مقابل صنعت نفت؛

محسن کریمی: جایگاه استقلال صدر جدول است/ نباید مغرور شویم

هافبک مهاجم استقلال می‌گوید پیروزی این تیم برابر صنعت نفت به راحتی به دست نیامده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ استقلال در آغاز دور برگشت لیگ برتر شروع مقتدرانه‌ای داشت و توانست حریف خود را با چهار گل شکست داد و برای سایر رقبا خط و نشان کشید.

شاگردان شفر که چند هفته‌ای است به شرایط ایده‌آل نزدیک شده‌اند، با شکست صنعت نفت، انتقام بازی رفت برابر این تیم را هم گرفتند. آن‌ها در بازی رفت لیگ هفدهم و زیر نظر علیرضا منصوریان برابر رقیب خود با یک گل شکست خورده بودند اما این بار با چهار گل جواب این تیم را دادند.

صنعت نفت در حالی برابر استقلال صف آرایی کرد که از برد برابر پرسپولیس روحیه گرفته بود اما از همان بازی خسته بود که شاید همان موضوع دلیلی بر شکست سنگین این تیم برابر آبی بوشان شد.

صعود استقلال به رده ششم جدول و فاصله 14 امتیازی با صدر و 6 امتیازی با رده دوم، هواداران این تیم را حداقل امیدوار به کسب سهمیه آسیا کرده است.

از طرفی استقلال تا هفت روز دیگر در جام حذفی و باز هم برابر صنعت نفت به میدان خواهد رفت و این بار برای رسیدن به فینال تلاش می کند.

ستاره بی بدیل استقلال در روزی که همه بازیکنان این تیم درخشیدند، محسن کریمی بود. او در نخستین بازی دور برگشت لیگ هفدهم، به عنوان مهاجم به میدان رفت و توانست بهترین عملکرد را ارائه کند و سه گل به ثمر برساند.

مهاجم جوان استقلال در این بازی گل دوم خود را به صورت اتفاقی زد؛ او در مسیر شوت غفوری قرار داشت و توپ با برخورد به سر او وارد دروازه صنعت نفت شد تا یک بازگشت با شکوه به مسابقات داشته باشد.

محسن کریمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ پیروزی استقلال در نخستین بازی نیم فصل دوم را نشانه‌هایی از بهبود روند امتیازگیری تیمش دانست. او می گوید وریا غفوری گل دوم تیمش را به ثمر رسانده نه او.

 

جی پلاس: بازگشت با شکوهی به مسابقات داشتی.

کریمی: خدا را شکر که در پیروزی استقلال نقش داشتم. تمام تلاش برای پیروزی استقلال بود و از موقعیت هایی که نصیبم شد بهترین استفاده را کردم.

جی پلاس: برابر صنعت نفت نخستین هت تریک خودت را ثبت کردی.

کریمی: در این بازی دو گل زدم اما تیم داوری سه گل را به نامم ثبت کردند! در گل دوم استقلال نقشی نداشتم و توپ به صورت اتفاقی به بدنم خورد. درستش این است که غفوری گل دوم را زده باشد. البته فرقی ندارد چه کسی گلزنی کند و مهم برد استقلال بود که به دست آمد.

جی پلاس: فکر می کردی اینقدر خوب بازی کنی و استقلال چهار گل بزند؟

کریمی: در موقعی به تیم اضافه شدم که فشار و استرش در تیم از بین رفته بود. جایگاه واقعی استقلال صدر جدول است. ما با یک بازی منطقی و زیبا توانستیم چهار گل بزنیم و چند موقعیت هم به گل تبدیل نشد. نباید پیروزی مقابل صنعت نفت آسان تلقی شود. آنها تیم قدرتمندی هستند و تا به این جای مسابقات توانستند عملکرد خوبی را ثبت کنند.

جی پلاس: با این برد استقلال به نشان داد که به کیفیت مطلوب رسیده و می‌توان به ادامه مسابقات امیدوار بود.

کریمی: تیم ما از چند بازی قبل روند رو به رشد خود را شروع کرد و حالا بازیکنان راحت تر و بهتر بازی می‌کنند. الان در ترکیب و روی نیمکت بازیکنان خوبی داریم که همگی مدعی حضور در ترکیب اصلی هستند. نباید مغرور شویم و بازی های بعد را از پیش برنده تلقی کنیم. این بازی نشانی از روند رو به رشد استقلال داشت.

جی پلاس: می‌توانی در ادامه مسابقات بدرخشی و ضمن کمک به استقلال به تیم ملی هم برسی؟

کریمی: به هیچ وجه کار آسانی نیست. تیم ملی بازیکنان آماده زیادی دارد. قطعا همه به دنبال حضور در جام جهانی هستند و من هم آرزوی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارم. هدفم کمک به استقلال است و اگر بتوانم به تیم ملی برسم خوشحال می‌شوم.

دیدگاه تان را بنویسید