داورزنی: مردم انتظار دارند کشتی ایران همیشه در میادین از قدرت های برتر دنیا باشد

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برای رسول خادم آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم با همدلی هر چه بیشتر شاهد موفقیت کشتی در بازی های آسیایی و المپیک ۲۰۲۰ باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدرضا داورزنی در پی رای قاطع اعضای مجمع به خادم در سخنانی با تبریک به او گفت: رای همه اعضای مجمع به خادم نشان داد آن ها موافق عملکرد وی در ۴ سال گذشته بوده اند و ان‌شاء‌الله در مسابقات جهانی و المپیک از جایگاه کشتی ایران بخوبی دفاع شود.

وی افزود: برای المپیک پیش رو همگی دوستان می دانند چگونه باید برنامه ریزی داشته باشند تا کشتی به نتایج خوبی برسد.
داورزنی افزود: مردم انتظار دارند کشتی همیشه در میادین بزرگ از آبروی ورزش ایران دفاع و همیشه از قدرت های برتر دنیا باشد. این انتظاری است که هم خود خادم و هم دیگر اهالی کشتی و مردم دارند. با ثباتی که کشتی با انتخاب مجدد خادم دارد انشاءالله در ۲ المپیک پیش رو کشتی مدال های خوشرنگی کسب کند و باعث افتخار و ارتقای رنکینگ کاروان ورزشی ایران در المپیک و بازی های آسیایی شود.
معاون وزیر ورزش تصریح کرد: خادم باید از ظرفیت های استان ها در میزبانی رقابت های بین المللی بخوبی استفاده کند که جا دارد از زحمت همگی دوستان تشکر کنم. میدانم هیات های کشتی با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کنند و فقط به عشق کشتی این شرایط را تحمل می کنند.
وی با اشاره به تعداد زیاد هیات های استانی در کشور گفت: مجموع کارمندان ما در کشور حدود ۶ هزار نفر است اما اگر ما بخواهیم ۱۳ هزار هیئت استانی را به عنوان شاغل و حقوق بگیر دولت محسوب کنیم کار بسیار سختی است. بنابراین هیئت های استانی و شهرستانی شاغل دولت محسوب نمی شوند و بابت کاری که در هیات انجام می دهند حقوق از دولت دریافت نمی کنند و این موضوع را دیوان عدالت اداری نیز اعلام کرده است.
وی در پایان با آرزوی موفقیت برای خادم، گفت: انشاء‌الله  با انسجام و همدلی موجود در کشتی بتوانیم با برنامه ریزی ها و هدف گزاری های انجام شده در بازی های آسیایی و المپیک باز هم شاهد کسب نتایج خوب باشیم.در مسیر موفقیت فراز و نشیب زیاد است و مجبور هستیم گاهی اوقات از سکوهای افتخار فاصله بگیریم اما هدف نهایی رسیدن به افتخار است.وقتی مردم ما ببینند مسیر نهایی حرکت به سمت قله های افتخار است برای بازی های آسیایی و المپیک امیدوار می شوند. امیدوارم از همه ظرفیت های خانواده کشتی بیش از پیش استفاده شود.
وی افزود: چهار هیات استانی در جلسه نبودند چرا که انتخاباتشان برگزار نشده بود و طبق قانون سرپرستان نمی توانند در مجمع حاضر شوند و مجمع با حضور ۴۰ عضو برگزار شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید