توضیحات نایب رییس کشتی بانوان درباره منع ورود گوشی به سالن مسابقات

مریم منظمی درباره منع ورود گوشی توسط خبرنگاران به سالن مسابقات کشتی کلاسیک بانوان گفت: از دفتر محمدیان تماس گرفتند و اعلام کردند اجازه ورود گوشی به سالن داده نشود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نایب رییس کشتی بانوان پس از برگزاری نخستین دوره رقابت‌های کشتی کلاسیک، درباره منع ورود خبرنگاران با گوشی موبایل به سالن مسابقات، اظهار کرد: از دفتر محمدیان تماس گرفتند و گفتند به دلیل اینکه مسابقه‌ها برای نخستین بار برگزار می‌شود و نمی‌دانیم چه اتفاقاتی قرار است پیش بیاید موارد رعایت شود و حتی تماشاگران و خبرنگاران با گوشی وارد سالن نشوند.

او ادامه داد: اگر نگاه حمایتی دارید این حق را به ما بدهید. مشکلات بسیار بود. مسابقه‌ها را رسانه‌ای نکردیم چراکه برای برگزاری مسابقات برای نخستین بار باید اطمینان لازم لحاظ می‌شد همانگونه که آلیش را برای اولین بار  برگزار کردیم.

منظمی درباره حضور نفرات اول تا سوم قهرمانی کشور در انتخابی تیم ملی، اظهار کرد: نفرات اول تا سوم در انتخابی تیم ملی شرکت خواهند کرد. البته منتظر نظر آناواسلینکو و ادیت (ناظران فنی مسابقات) نیز هستیم تا اگر کشتی‌گیری که مقام نیاورده اما شرایط ورود به اردو را دارد به همراه نفرات اول تا سوم وارد اردو شود.

وی درباره ممنوعیت استفاده از گوشبند ها از سوی ناظر فنی، تصریح کرد: ناظر فنی مسابقات پس از چک کردن گوشبندها به دلیل وجود دو دکمه بر روی آنها که احتمال آسیب دیدگی داشت، اجازه استفاده از گوشبند ها را نداد،  ما نیز با توجه به اینکه ناظر فنی از داوران ماهر در المپیک بود و ا رزش زیادی برای او قائل بودیم پذیرفتیم و مسابقات بدون گوشبند برگزار شد.

منظمی در ادامه افزود: بدون استفاده از گوشبندها نیز مشکلی پیش نیامد. گوشبندها استفاده دو منظوره برای حفظ ایمنی و حجاب دارد. برگزاری مسابقات برای نخستین بار، جنبه آزمایشی دارد تا کم و کاستی ها مشخص شود و قطعا در آینده تغییراتی انجام خواهد شد.

نایب رییس کشتی بانوان درباره هزینه دریافت 300 هزار تومانی برای لباس‌های کشتی‌گیران گفت: این لباس‌ها را شرکت تولید کرده است و هزینه 300 هزار تومان برای سه دست لباس قرمز، آبی و سفیدرنگ بود که هزینه زیادی نبود و این تولیدی تنها جایی بود که این لباس‌ها را تولید می‌ کرد. البته  اجباری برای تهیه لباس از این تولیدی نبود و برخی از استان‌ها مانند گلستان لباس‌هایشان را از جایی دیگر تامین کرده بودند.

او درباره سایر برنامه های پیش رو برای کشتی کلاسیک بانوان، گفت: گزارش هایی را که ناظر اتحادیه جهانی ارسال خواهد کرد. به همراه گزارش های من از مسابقات را در شورای تخصصی ارائه خواهیم کرد تا به یک جمع بندی نهایی دست یابیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید