عصبانیت شفر از بد قولی‌ استقلالی‌ها و استعفا؟!

شنیده‌ها حاکی از آن است سرمربی استقلال از بد قولی‌های استقلالی‌ها به شدت عصبانی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ برخی رسانه ها مدعی دلخوری وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال از مسئولان باشگاه هستند تا جایی که عملی نشدن توافق ها را دلیل مهمی بر قطع همکاری میان طرفین می دانند!

باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی نوشت:

با توجه به حضور شفر سرمربی استقلال در راس کادر فنی به نظر می رسد این مربی آلمانی این روز ها از بعضی از مسائل دلخوری دارد و حتی این امر باعث شده شفر تا پای جدایی از جمع آبی پوشان نیز پیش برود.

این طور که به گوش می رسد قرار بر این بود تا شفر و افتخاری روز گذشته نشستی را در محل باشگاه واقع در سعادت آباد داشته باشند که در نهایت نیامدن مدیر عامل استقلال تا ساعت ها پای قرار باعث شده تا سرمربی استقلال که بیش از هر چیزی نظم برایش مهم است از این موضوع عصبانی شود.

همچنین شنیده می شود جواب ندادن افتخاری به صورت تلفنی هم باعث شده شفر خواهان دریافت گذرنامه شود تا در نهایت با برگه استعفای خود به آلمان برگردد.

از طرفی دیگر لغو اردوی امارات، دیر  پرداخت شدن بخشی از مطالبات کادر فنی، خرجی تیم و نبود زمین تمرین مناسب باعث شده تا این روزها سرمربی المانی آبی ها به سیم آخر بزند و خواستار جدایی از استقلال شود.

همچنین سرمربی آلمانی از مترجم هم زبانش نیز ناراضی است و به تازگی متوجه شده که حرف های او طبق خواسته  مدیران باشگاه ترجمه می شود که این مساله بیش از هر موضوع دیگری باعث ناراحی شفر شده است و از همه مهم تر اینکه این مربی همچنان خانه ای را برای سکونت ندارد و بعید نیست با این اوضاع شاهد یک جدایی دیگر در استقلال، آن هم از نوع آلمانی باشیم، چرا که سرمربی استقلال معتقد است مسئولان باشگاه تنها وعده می دهند و به آن عمل نمی کنند.

 ناگفته نماند در قرارداد شفر هم بندی وجود دارد که او نمی تواند علیه مدیران و کمبودها مصاحبه کند چرا که در غیر این صورت محروم خواهد شد.به این ترتیب ظاهرا شفر در حال بررسی پیشنهادهای دیگری است و امکان ماندن او در استقلال با این شرایط زیاد نیست.

دیدگاه تان را بنویسید