هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

پارس به پرسپولیس نزدیک شد/ دربی خوزستان را صنعت نفت برد/ پیروزی شاگردان دایی مقابل پیکان + جدول رده بندی

دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و سیاه جامگان مشهد با برتری یک بر صفر بوشهری‌ها به پایان رسید و صنعت نفت آبادان فاتح دربی خوزستان شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، روز اول از هفته پانزدهم لیگ برتر با برگزاری سه دیدار به پایان رسید.

صنعت نفت آبادان 1 - استقلال خوزستان صفر

در نخستین روز از هفته پانزدهم لیگ برتر دو دیدار برگزار شد که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال صنعت نفت آبادان موفق شد در دربی خوزستان با یک گل استقلال این شهر را شکست دهد. تک گل این دیدار را حسین بغلانی در دقیقه ۲۰ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. صنعت نفت با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و در جایگاه هفتم جدول باقی ماند. استقلال خوزستان نیز با همان ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت.

پارس جنوبی جم 1 - مشکی پوشان صفر

در دیگر دیدار امروز تیم‌های فوتبال پارس جنوبی رده دومی و مشکی‌پوشان قعرنشین برابر هم صف‌آرایی کردند که تلاش دو تیم تا ثانیه‌های آخر بازی نتیجه‌ای نداشت اما در آخرین لحظه بازی، شاگردان تارتار صاحب یک ضربه پنالتی شدند و توانستند سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند.

حسین پورامینی این پنالتی را در دقیقه ۹۴ به گل تبدیل کرد.

پارس جنوبی جم اکنون با ۲۹ امتیاز در رده دوم باقی ماند. سیاه جامگان نیز با هشت امتیاز در رده شانزدهم جدول شانزده تیمی مسابقات قرار گرفت.

پیکان صفر - سایپا 1

تیم فوتبال سایپا از ساعت ١۵ در ورزشگاه پاس قوامین میزبان پیکان بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر سایپا به پایان رسید.

برای شاگردان دایی در این دیدار محمدرضا سلیمانی در دقیقه ٧١ گلزنی کرد.

با این نتیجه سایپا ٢٣ امتیازی شد و در جایگاه ششم باقی ماند.

این دیدار در حضور حدود ١٠٠ تماشاگر برگزار شد.

جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال

 

دیدگاه تان را بنویسید