سرمربی تیم ملی وزنه برداری: درباره وضعیت کیانوش رستمی از بردارش سوال کنید

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: درباره شرایط مصدومیت کیانوش رستمی بهتر است از برادرش که مربی‌اش نیز هست سوال کنید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محسن بیرانوند درباره شرایط ملی پوشان وزنه‌برداری برای حضور در مسابقات جهانی گفت: خوشبختانه تمام بچه‌ها شرایط خوبی دارند و مشکل خاصی نیست. امشب 4 وزنه‌بردار داریم که امیدوارم با دعای خیر مردم نتایج خوبی بگیرند. 4 وزنه‌بردار دیگرمان نیز فردا و پس فردا روی تخته خواهند رفت که اگر مشکل خاصی پیش نیاید نتایج خوبی خواهیم گرفت. 

وی درباره شرایط کیانوش رستمی و نگرانی‌هایی که باید مصدومیت این قهرمان المپیک پیش آمده است، گفت: بهتر است در این خصوص از برادر و مربی‌اش که 24 ساعته با هم هستند سوال شود. او اطلاعات کاملتری دارد و می‌تواند با شفاف‌سازی نگرانی‌ها را بهتر برطرف کند. 

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری که با رادیو گفتگو می کرد، درباره اعتراض‌ها به میزبانی آمریکا گفت: در بحث تغذیه نه تنها ما بلکه تمام تیم‌ها ناراضی بودند اما با هماهنگی علی مرادی رئیس فدراسیون غذای ملی‌پوشان از یک رستوران ایرانی تهیه می‌شود و خوشبختانه مشکل برطرف شده است. البته روزی که به فرودگاه رسیدیم یکی دو ساعت معطل اتوبوس برای رسیدن به هتل شدیم اما از نظر اسکان، سالن تمرین و مسابقه مشکل خاصی نیست. امیدوارم با شرایطی که فراهم شده بچه‌ها نتایج خوبی بگیرند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید