بیرانوند: وزارت امور خارجه برای حل مشکل ویزای ملی پوشان کمک کند

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران گفت: ما برای حرکت دو ضرب بهدادتمرینات ویژه‌ای داشتیم و بالا زدن او بهتر از قبل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محسن بیرانوند در مورد نگرانی‌هایی که بابت نرسیدن ویزای وزنه‌برداران ایران برای حضور در مسابقات جهانی وجود دارد، اظهار کرد: ما تمام کارهایمان را انجام داده‌ایم و در حال‌ حاضر توپ در زمین آنها قرار دارد. صدور ویزا یک مقدار طول کشیده است، اما فکر نمی‌کنم که دلیلی داشته باشد که ویزا صادر نشود. از وزارت امور خارجه درخواست داریم که برای حل مشکل ویزا کمک کند چرا که ملی‌پوشان ایران در اوج قرار دارند.

سرمربی تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری در مورد نگاهی که به دسته فوق سنگین مسابقات جهانی وجود دارد و انتظار می‌رود که ایران بتواند دوباره مدال طلا را به دست بیاورد، تاکید کرد: از آنجا که قوی‌ترین مرد المپیک از دسته فوق سنگین وزنه‌برداری انتخاب می‌شود، تمام کشورها نگاه ویژه‌ای به آن دارند و رقابت این دسته از حساسیت بالایی برای همه کشورها برخوردار است. ما هم تمام توان خود را روی فوق سنگین قرار می‌دهیم و در حال‌ حاضر نیز دو ورزشکار خوب در دسته فوق سنگین و یک ورزشکار جوان داریم. البته این را هم باید بگویم که ما قبل از مسابقه به هیچ عنوان تعیین نمی‌کنیم که کدام ورزشکار باید طلا و کدام یکی باید نقره بگیرد. در روز مسابقه بر اساس رکوردهایی که از قبل داشته‌اند حرکت اول را تعیین می‌کنیم و میزان آمادگی‌شان حرکت دوم را مشخص می‌کند.

او در مورد این که چقدر بر روی حرکت دو ضرب بهداد کار شده است تا دوباره مانند المپیک مشکلی برایش پیش نیاید، خاطر نشان کرد: در این چهار ماه گذشته برنامه ویژه‌ای برای دو ضرب بهداد داشتیم. بالا زدن او خیلی بهتر از قبل شده است.

بیرانوند در پاسخ به این پرسش که در کدام اوزان احتمال رکوردشکنی هم وجود دارد، گفت‌: اولویت ما  کسب مدال طلای مجموع است، سپس به دنبال نقره و برنز مجموع و تک مدال حرکت ها و در نهایت رکوردشکنی هستیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری در پایان صحبت‌های خود همچنین در مورد این که چرا رکوردهای ورودی در لیست اولیه پایین اعلام شده است، گفت‌: ما فقط این رکوردها را دادیم که کار انجام شود. کار اصلی شب کنگره فنی انجام می‌شود و ما رکوردهای اصلی را در آن جا می بینیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید