پورموسوی: هفته به هفته بازی‌ها سخت‌تر می‌شود/ تعطیلات به تمام تیم‌ها لطمه می‌زند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره دیدار تیمش برابر سپیدرود گفت: می‌خواهیم با برنده شدن روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سید اکبر پورموسوی پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال گفت: واقعیت این است که هفته به هفته بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند. ما می‌خواهیم با کسب سه امتیاز روند رو به رشدمان را ادامه دهیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که در هفته‌ای که گذشت تمام نکاتی را که به آن‌ها گفته بودیم مو به مو انجام دادند.

او افزود: ما می‌خواهیم نتایج خوبی برای مردم خوزستان کسب کنیم. ما باید تیم‌مان را تقویت کنیم و می‌خواهیم جای خالی تیم‌مان را پر کنیم. شاید اگر در برخی پست‌ها نفرات بیشتری داشتیم نتایج بهتری می‌گرفتیم ولی با این حال بازیکنان ما نهایت تلاششان را کردند. ما به دنبال این هستیم که در دو بازی آینده حداکثر امتیازها را بگیریم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره تعطیلات لیگ هم گفت: تعطیلات به تمام تیم‌ها لطمه می‌زند به خصوص ما که در تمرینات مصدوم داشتیم و باید بازیکنان در شرایط بازی قرار می‌گرفتیم. گله‌ای که ما به تعطیلات کردیم گله کل فوتبال است کما این که ما  با برنامه فدراسیون فوتبال پیش می‌رویم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود او لیست مازادی در اختیار باشگاه قرار داده است، خاطرنشان کرد: من این مصاحبه را قبلاً انجام داده بودم و بعد هم تکذیب کردم. منظور من این نبوده  است. من گفتم بعد از بازی با سپیدرود با کادر فنی تیم‌مان جلسه خواهیم گذاشت و به جمع‌بندی نهایی خواهیم رسید که در کدام پست‌ها نیاز به جذب بازیکن داریم.

دیدگاه تان را بنویسید