قهرمانی نمایندگان خوزستان و تهران در مسابقات جت اسکی آزاد کشور

مسابقات جت اسکی آزاد کشور با برتری نمانیدگان خوزستان و تهران به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسابقات جت اسکی آزاد کشور که در دو بخش آقایان و بانوان و به میزبانی اهواز برگزار شد با برتری نمانیدگان خوزستان و تهران به پایان رسید.

این رقابت‌‌ها در دو بخش جت اسکی و جت پک‌های آبی (فلای بورد) و در رده های سنی جوانان و بزرگسالان در رودخانه کارون اهواز و با حضور جت اسکی سوارانی از استان‌های خوزستان، تهران، مازندران،کیش، همدان برگزار شد.

در رقابت‌های جت اسکی بخش آقایان رده سنی بزرگسالان آرمین آگشته، ایمان دواشی و محمد فرخی نسب هر سه از خوزستان اول تا سوم شدند.

در بخش بانوان هانیه نصیری از تهران در جایگاه نخست ایستاد و پرستو سهرابی و غزاله موسوی هر دو از خوزستان در ردیف دوم و سوم قرار گرفتند.

در جت اسکی بخش نوجوانان هم نمایندگان میزبان به عناوین برتر رسیدند و امیر حسین حمید، محمد امین حمید و حمزه ابوغبیش هر سه از خوزستان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

در رقابت‌های رشته فلای بورد مجتبی جعفر زاده از کیش اول شد، علیرضا عباسی از تهران در ردیف دوم قرار گرفت و علی دراج از مازندران به عنوان سوم دست یافت.

 قبل از برگزاری این رقابت‌ها دوره داوری و مربیگری درجه سه جت اسکی به مدت 3 روز با مدیریت داود سلیانچی رئیس انجمن جت اسکی کشور و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید