محمد مرادی: به هماهنگی بیشتری نیاز داریم/ با تمام قدرت به مصاف روسیه می‌رویم

بازیکن جوان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: با قدرت و تمام تلاشمان به مصاف روسیه می‌رویم تا پیروز میدان شویم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمد مرادی، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی درباره دیدار شب گذشته (جمعه) مقابل برزیل گفت: بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم. برزیل یکی از قدرت‌ها و شاید به نوعی برترین قدرت جهان است. تمام تلاش و تمرکز خود را گذاشتیم و هر آنچه که مربی گفت در زمین اجرا کردیم و شاهد یک بازی جذاب و پایاپای بودیم.

وی ادامه داد: ما بازیکنان دونده و سرعتی داریم و در تایم سوم، برزیل فقط دفع توپ می‌کرد. خوشبختانه توپ‌های ناظم و کیانی تبدیل به گل شد و در دقایق آخر با اشتباه کوچکی که داشتیم، نتوانستیم پیروز شویم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی درباره اختلاف فنی دو تیم ایران و برزیل اظهار داشت: با توجه به اینکه اوکتاویو تازه سرمربیگری تیم را به عهده گرفته، نیاز بیشتری به هماهنگی داریم، اما هر آنچه سرمربی گفت را در زمین بازی به اجرا گذاشته و تماشاگران شاهد یک دیدار تماشایی از سوی ما بودند. برزیل قهرمان جام جهانی و جام بین قاره‌ای بوده و بسیار هماهنگ و قوی عمل کرد و پیروز دیدار نزدیک ایران و برزیل شد.

مرادی درباره میزان حضورش بازی‌های جام بین قاره‌ای خاطرنشان کرد: خوشحالم از اینکه در جام بین قاره‌ای دقایق زیادی حضور داشتم و با اینکه کم تجربه بودم، اما تمام تلاش خود را به کار گرفتم تا نمایش خوبی داشته باشم. سطح مسابقات بسیار بالاست و در صدم ثانیه اشتباهات مشخص می‌شود و خوشحالم که در کنار بهترین‌های جهان حضور دارم.

عضو تیم ملی با اشاره به دیدار امشب مقابل روسیه در رده‌بندی جام بین قاره‌ای گفت: بازی سختی مقابل روسیه داریم. در مرحله گروهی به شکلی دور از انتظار در وقت نخست بازی از دست‌مان خارج شد و بازی را واگذار کردیم. تلاش‌مان برای بازی امشب این است که از اول بازی پیروز میدان باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید