امیدوارم نظر کی‌روش را جلب کنم

داریوش شجاعیان: بشار رسن گفت کتفم در رفت اما ده دقیقه بعد وارد زمین شد!

هافبک استقلال گفت: ده دقیقه فشار می‌آوردیم اما داور با گرفتن تصمیمی اشتباه به نفع پرسپولیس، جلوی فشار تیم ما را گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، داریوش شجاعیان بعد از شکست یک بر صفر تیمش در دربی ۸۵ گفت: پرسپولیس چند موقعیت داشت و توانست از آن استفاده کند. شرمنده هوادران شدیم. ان‌شاءالله بتوانیم جبران کنیم و به بالای جدول بیاییم. هوادران تلاش کردند بازی را برگردانیم که این اتفاق رخ نداد. تلاش می‌کنیم در بازی‌های بعد جبران می کنیم.

او درباره اعتراض بازیکنان استقلال به عملکرد بیژن حیدری داور این بازی گفت: بازی از دست داور در رفته بود. صحنه‌های ۵۰ – ۵۰ را به نفع پرسپولیس سوت زد و همه ما را عصبی کرده بود. ده دقیقه فشار می‌آوردیم ولی داور با گرفتن تصمیمی اشتباه به نفع پرسپولیس، جلوی فشار تیم ما را گرفت. بشار رسن به من گفت کتفم در رفت ولی ده دقیقه بعد وارد زمین شد. داور به خاطر اتلاف وقت هیچ کارت زردی به او نشان نداد. به نظرم داور می‌توانست بهتر از این باشد. ان شاء الله بهتر از این باشد.

هافبک استقلال درباره اینکه آیا از بازی تیمش راضی است، گفت: ما بعد از ورود جابر انصاری، سه موقعیت فقط جابر انصاری از دست داد. فشار زیادی روی دروازه این تیم وارد کردیم. بدشانسی آوردیم که توپ‌های ما گل نشد. هواداران بعد از بازی ما را تشویق کردند و شرمنده آن‌ها شدیم. امیدوارم جبران کنیم. تشویق هوادران باعث افزایش انگیزه ما شد.

شجاعیان درباره غیبت تمام مدیران استقلال در ورزشگاه گفت: من دلیل غیبت مدیران را نمی‌دانم.

او درباره اینکه سرنوشت استقلال در ادامه فصل را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: گذر زمان همه چیز را مشخص می‌کند. یک مقدار صبر داشته باشید. روز به روز جلوتر می رویم و فکر می کنم وقتی بعد از باخت تیم ما را تشویق می‌کنند، از ما راضی هستند. ان‌شاء‌الله که جبران کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای شارژ روحی بازیکنان پاداشی به آنها پرداخت شده بود گفت: تا الان مبالغی که در قرارداد آمده بود را گرفتیم.

هافبک استقلال درباره اینکه آیا امیدوار به دعوت به تیم ملی از سوی کی روش است، گفت: من تمام تلاش ام را می‌کنم و امیدوارم نظر کی‌روش را جلب کنم و به اردوی تیم ملی دعوت شوم. دلم برای پیراهن تیم ملی تنگ شده و تلاشم را می‌کنم به تیم ملی برگردم. آرزوی من حضور در جام جهانی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید