امپابه: دوست دارم در پاری سن ژرمن به یک بازیکن کلیدی تبدیل شوم

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن کنفرانس خبری امباپه را برگزار و او را به جامعه خبری و هواداران خود معرفی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کیلیان امباپه در این نشست خبری تصریح کرد: از این که عضو باشگاه اول فرانسه شده‌ام بسیار خوشحالم. من پیش از این درباره موناکو صحبت کرده‌ام و هواداران موناکو می‌دانند که تا آخرین ثانیه به قرارداد خود پایبند بوده ام و همیشه خود را هوادار این تیم می‌دانم اما باید حرفه‌ای باشیم. اکنون بازیکن پاری‌سن‌ژرمن هستم و دوست دارم در این این تیم بدرخشم و به یک بازیکن کلیدی تبدیل شوم.

در این نشست خبری ناصر الخلیفی مالک قطری باشگاه نیز حضور داشت و به خبرنگاران گفت: قصد داریم در لوشامپیونه و لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شویم و این یک رویا نیست. من باور دارم که پاریس می‌تواند به این اهداف دست پیدا کند.

ناصر الخلیفی در بخش مهمی از سخنان خود گفت: به من می‌گویند با پول همه کار نمی‌شود کرد، درست می‌گویند من که نمی خواهم با پول همه کار بکنم، من با مدیریت خوب، با روان شناسان خوب، با تغذیه خوب در باشگاه و با علم روز دنیا می‌خواهم به همه چیز برسم. و این اتفاق رخ خواهد داد. به امباپه تبریک می‌گویم و به او خوش آمد می‌گویم. امباپه به بهترین باشگاه فرانسه آمده و بهترین انتخاب را داشته است. او وقتی کودک بود در همین سالن خبری پشت میکروفون نشست و عکس یادگاری گرفت و امروز بازیکن همین تیم است.

امباپه نیز در بخشی از صحبت‌های خود گفت: پاری‌سن‌ژرمن باشگاه بزرگی است و این افتخاری بزرگ برای من محسوب می‌شود. می‌خواهم با این تیم به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسم. از باشگاه ممنونم که از خانواده من نیز پذیرایی بسیار خوبی کرده و از میهمان نوازی پاریسی‌ها بسیار متشکرم.

دیدگاه تان را بنویسید