امپابه: بازی کردن در کنار نیمار استثنایی خواهد بود

ستاره جدید پاری ‌سن‌ ژرمن گفت: می‌خواهم در تیم جدیدم تاریخ‌ساز شوم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کیلیان ام‌باپه در فصلی که گذشت عملکرد خیره کننده‌ای در موناکو داشت و توانست بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشت.

این بازیکن ۱۸ ساله مورد توجه چند تیم بزرگ اروپایی قرار گرفت و در نهایت تصمیم  گرفت که پیراهن پاری ‌سن‌ ژرمن را بر تن کند و با قراردادی یک ساله راهی این تیم شود.

او درباره حضور خود در PSG، گفت‌: در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برم و می‌خواهم  با پاری ‌سن‌ ژرمن تاریخ‌ساز شوم. بازیکنان بزرگ یا در تیم باشگاهی یا در تیم‌ ‌ملی خود تاریخ ساز می‌شوند و من می‌خواهم هم با تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه و هم با پاری ‌سن‌ ژرمن تاریخ ساز شوم.

او درباره این سوال که آیا حضور نیمار باعث شد تا پاری ‌سن‌ ژرمن را انتخاب کند، پاسخ داد: بازی کردن در کنار نیمار استثنایی خواهد بود و بدون شک از آن لذت می‌برم اما قبل از نیمار هم به پاری ‌سن‌ ژرمن علاقه داشتم.

ام‌باپه همچنین در پایان سخنان خود، بیان‌ کرد: من راهی باشگاه بزرگی شده‌ام و طبیعی است که اهداف بزرگی هم در سر دارم. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هدف بزرگ من با پیراهن پاری ‌سن‌ ژرمن است و امیدوارم که خیلی زود به رویایم برسم.

آینده درخشانی در انتظار ام‌باپه است و آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال لقب پله جدید را برای این بازیکن انتخاب کرده است و باید دید که آیا او می‌تواند در پاری ‌سن‌ ژرمن انتظارات را بر آورده کند یا نه.

 

دیدگاه تان را بنویسید