تمرین تیم ملی فوتبال همزمان با آبیاری زمین چمن ورزشگاه + تصاویر

امروز (یکشنبه) تمرین تیم ملی فوتبال در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نخستین جلسه تمرین تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۰:۱۵ امروز (یک‌شنبه) با حضور ۲۴ بازیکن در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

در این تمرین به جز سید جلال حسینی که با مصدومیت نسبی مواجه است همه بازیکنان با آمادگی کامل در زمین حاضر شدند و تمرینات تاکتیکی تیم‌ ‌ملی را پیش بردند.

در تمرین امروز (یک‌شنبه) سامان قدوس، بازیکن دو تابعیتی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران برای نخستین بار در ورزشگاه آزادی حاضر شد و در ابتدای تمرین هم به گفت‌وگو با رسانه‌ها پرداخت.

همچنین سردار آزمون، لژیونر تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران که به دلیل دو کارته بودن، دیدار با کره جنوبی را از دست داده بود در تمرین حضور داشت و هم‌پای بازیکنان در زمین دوید.

در این تمرین سه دروازه‌بان تیم‌ ‌ملی یعنی حامد لک، علیرضا حقیقی و علیرضا بیرانوند به صورت اختصاصی با الکساندر لوپز، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌ ‌ملی که به جای دن گاسپار به خدمت گرفته شده است، کار کردند.

در دقایقی هم کارلوس کی‌روش نکاتی را به دروازه‌بان تیم‌ ‌ملی گوشزد کرد. سایر بازیکنان نیز در ابتدا به دلخواه مشغول گرم کردن بدن‌های خود شدند و سپس کار با توپ و حرکت بین موانع را زیر نظر مارکو، مربی بدنساز تیم‌ ‌ملی انجام دادند.

از نکات جالب توجه این تمرین، آبیاری زمین چمن ورزشگاه همزمان با تمرین تیم‌ ‌ملی بود که به نظر می‌رسد این کار با خواسته کارلوس کی‌روش صورت گرفته باشد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، در تمرین امروز خبرنگاران و اهالی رسانه تنها به مدت ۴۵ ‌دقیقه توانستند حضور داشته باشند و ادامه تمرینات تیم‌ ‌ملی که مربوط به بازی درون تیمی بود بدون حضور آنها برگزار شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید