نیمار: کوتینیو دچار یأس و اضطراب شده است

مهاجم برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرد که هموطنش در شرایط روحی خوبی به سر نمی‌برد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نیمار می‌گوید کوتینیو که با وجود تمایلش به ترک لیورپول و رفتن به بارسلونا مسیر انتقالش به نوکمپ مسدود شده، به شدت ناراحت بوده و دچار اضطراب شده است.

در حالی که نشریات اسپورت و مارکای اسپانیا از تلاش مصرانه بارسلونا برای خرید کوتینیو در آخرین روز از بازار نقل و انتقالات فوتبال اسپانیا خبر می‌دهند، منابع انگلیسی از بی‌میلی لیورپول برای فروش او اخباری را منتشر کرده‌اند.

کوتینیو بامداد امروز در پیروزی 2 بر صفر برزیل برابر اکوادور به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و گل هم زد اما نیمار می‌گوید که هم‌تیمی‌اش به خاطر طولانی شدن پروسه انتقالش وضعیت روحی و روانی جالبی ندارد.

نیمار درباره وضعیت کوتینیو گفت: متأسفانه کوتینیو به جای اینکه خوشحال باشد، الان در مقطعی قرار دارد که خودش و خانواده‌اش دچار اضطراب، یأس و ناراحتی هستند. من دوست دارم او را خوشحال ببینم چون هم‌تیمی و جزو آن دسته از دوستان من است که مدت‌هاست او را می‌شناسم. او امروز مزد بازی خوبش را با گلی که زد گرفت و خودش و ما را خوشحال کرد.

در همین حال تیته، سرمربی تیم ملی برزیل هم اعتراف کرد که هافبک 25 ساله‌اش به خاطر شایعاتی که درباره آینده‌‌اش وجود دارد، این هفته آنطور که باید و شاید آماده نبوده است.

تیته پس از بازی بامداد امروز برزیل و اکوادور در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه گفت: بدون شک این اتفاقات روی او تأثیر گذاشته است.

کوتینیو تا سال 2022 با لیورپول قرارداد دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید