معرفی یوسف زاده به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان

مریم دهستانی، نایب رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر از مشخص شدن سرمربی تیم ملی بانوان و آغاز اولین مرحله تمرینات با نظارت وی خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نایب رئیس انجمن بسکتبال با اعلام این خبر افزود: خانم مهری یوسف زاده به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان تا پایان تورنمنت بسکتبال با ویلچر آسیا و اقیانوسیه (AOZ)، انتخابی قهرمانی جهان، معرفی شد و تمرینات تیم ملی با نظارت وی از هشتم شهریور ماه آغاز می شود.

دهستانی خاطرنشان کرد: در اولین اردوی آمادگی تیم ملی بانوان، از 18 ورزشکار دعوت شده که البته به این تعداد، دو یا سه ورزشکار نیز افزوده خواهد شد. البته افزوده شدن این نفرات پس از مسابقات باشگاهی بانوان که از 29 مرداد به میزبانی زنجان برگزار می شود، انجام خواهد شد.

نایب رئیس انجمن بانوان گفت: تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان برای شرکت در تورنمنت آسیا و اقیانوسیه آماده می شود و تلاش می کنیم در زمره ی دو تیمی باشیم که از این مسابقات، سهمیه رقابت های جهانی آلمان را کسب می کنند.

فتانه پور آت، مهسا سعادت، طاهره اوژن، فاطمه کشمیری(خراسان رضوی)، زینب حسنی، سحر حیدری، رقیه امیری، لیلا ملکی(زنجان)، سمیه کهزادپور، ناهید کرمی، ندا فراستی(فارس)، مهدیه خاکباز(یزد)، مهناز مرادی، پروین دامنه(کرمان)، فاطمه آقایی، مریم دهقانی(اصفهان)، زهرا حبیبی، زهرا بدری(اردبیل)، 18 ملی پوش دعوت شده به اولین اردوی آمادگی تیم ملی هستند که 8 شهریور ماه وارد محل برگزاری تمرینات می شوند.اولین اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان از 8 تا 16 شهریور ماه در تهران، کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین برپاست.

 

دیدگاه تان را بنویسید