جام وحدت و دوستی کاراته؛

کسب دو طلا و یک نقره برای کومیته ایران

در پایان روز نخست مسابقات بین المللی جام وحدت و دوستی دو طلا و یک نقره در بخش کومیته رقابت‌های برای ایران به دست آمد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در پایان روز نخست پیکارهای بین‌المللی جام وحدت و دوستی کاراته که با حضور ۱۰ تیم پیگیری می‌شود، امروز دو طلا و یک نقره در بخش کومیته رقابت‌ها برای ایران به دست آمد.

برای علی مسکینی قهرمان امیدهای آسیا در سال ۲۰۱۷ همه چیز داشت خوب پیش می رفت و تا ۴ ثانیه به اتمام مبارزه، او ۴ بر ۳ از قصیر آلفسبای حریف قزاق پیش بود اما یک لحظه غفلت کرد تا با از دست دادن یک امتیاز در قانون سنشو هم بازی را واگذار کند، هم طلا را از دست بدهد.

مسکینی تا پیش از رسیدن به فینال، میلاد تیغی، کاوه نجفی تبار، پویان آقایی و میثم ادهمی را شکست داده بود.

در این وزن مهدی رحیمی و میثم ادهمی مشترکاً سوم شدند.

هامون درفشی پور نیز در فینال وزن ۶۷- کیلوگرم در فینال مقابل رافیض حسن‌اف از آذربایجان قرار گرفت و با شکست این کاراته کا به مدال طلای این وزن در سیزدهمین دوره رقابتهای جام وحدت و دوستی در ارومیه رسید.

درفشی پور برای طلایی شدن در جام وحدت و دوستی ابتدا علی ییلماز از ترکیه را مغلوب کرد، سپس محمد اسماعیل‌اف از آذربایجان را برد و در ادامه مقابل سعید علیپور به برتری رسید و در نیمه نهایی برابر اوگور بوراک قهرمان اروپا و قهرمان امیدهای جهان به پیروزی رسید و به فینال راه یافت.

 آسیابری در پیکار نهایی مقابل سرکان یاخچی از ترکیه دارنده مدال برنز اروپا و ۳ طلای کاراته وان با نتیجه ۸ بر یک به پیروزی رسید تا بر سکوی اول این وزن بایستد.

آسیابری در شرایطی مدال گرفت که تا پیش از رسیدن به فینال تمام ۵ حریف خود را با اختلاف ۵ امتیاز از پیش رو برداشت.

در این وزن میلاد بهمنی و هادی صفیه از ایران عناوین سوم را از آن خود کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید