ایرانپوریان: موقعیت‌های ما بیشتر از پرسپولیس بود

کاپیتان دوم تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است تیمش در دو دیدار گذشته موقعیت‌های زیادی ایجاد شده اما نتوانسته از آنها استفاده کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمد ایرانپوریان پس از شکست مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم تیم برتر زمین بودیم اما نمی‌دانم چند تا موقعیت باید ایجاد کنیم تا توپ‌هایمان وارد گل شود. من صحبتم شخص خاصی نیست و حتی خود من نیز فرصت‌هایی را در این دو دیدار از دست دادم. موقعیت‌های ما چند برابر پرسپولیس بود و متاسفانه استفاده نکردیم. قانون فوتبال این است که تیمی که گل نزد، گل می‌خورد و این قانون باز هم شامل حال ما شد که تکرار بازی نخست‌مان مقابل استقلال خوزستان بود.

وی درباره کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام، گفت: به نظرم این چمن کیفیت خوبی ندارد. فکر می‌کنم اصلا چمن نیست و کیفیت بازی دو تیم را کاهش می‌دهد. این چمن بلند و لیز است.

ایرانپوریان درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل استقلال، بیان کرد: نمی‌دانم بازی آینده چه می‌شود. در دو بازی که پشت سر گذاشتیم نمایش فوق‌العاده‌ای ارائه دادیم و همه شاهد هستند که تیم ما چقدر موقعیت ایجاد می‌کند و شرایط خوبی دارد اما قدر فرصت‌ها را نمی‌دانیم و در آخر شکست می‌خوریم. اینگونه موقعیت‌ها هم فایده‌ای ندارد زیرا هر چقدر ما بگوییم خوب بازی می‌کنیم اما وقتی امتیازی نگیریم سودی برایمان نخواهد داشت. از تک تک هواداران تشکر می‌کنم و دست تک تک آنها را می‌بوسم. تنها قولی که به آنها می‌توانیم بدهیم این است که تمام سعی و تلاشمان را برای بازی‌های آینده به کار می‌گیریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید