ایرانپوریان: بدترین اشتباه عمرم را مرتکب شدم/ زحمت همه تیم را به هدر دادم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: من امروز به خاطر عدم تمرکز زحمات همه را بر باد دادم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمد ایرانپوریان با ابراز تاسف از شکست تیمش مقابل تراکتورسازی در فینال جام حذفی گفت: هیچ حرفی نمی‌توانم بزنم جز اینکه بگویم شرمنده‌ام. 

وی افزود: من امروز بدترین اشتباه عمرم را مرتکب شدم، مسلماً اگر آن پنالتی را گل می‌کردم شرایط خیلی فرق می‌کرد. واقعاً نمی‌دانم اسم این اشتباه را چه بگذاریم.

مدافع هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی خاطر نشان کرد: شاید عدم تمرکز باعث شد که آن اشتباه را مرتکب شوم. متأسفانه زحمت همه تیم را به هدر دادم. هواداران زیادی از تبریز به اینجا آمده بودند، اما یک اشتباه و عدم تمرکز از سوی من باعث شد همه زحمات‌مان به هدر رود. هم‌اکنون عذرخواهی من هم چیزی را عوض نمی‌کند و فقط می‌توانم بگویم شرمنده هستم. ان‌شاءالله که هواداران مرا ببخشند.

ایران‌پوریان با بیان که در مورد کیفیت بازی نظری ندارد، یادآورشد: جز شرمندگی چیزی نمی‌توانم بگویم، من به تیمم لطمه زدم و فقط می‌توانم عذرخواهی کنم. در حال حاضر هیچ حرفی طرفداران ناراحت ما را خشنود نمی‌کند جز اینکه بگویم شرمنده‌ایم. 

وی درباره این که چرا بازیکنان تراکتورسازی هفته گذشته علیه مدیریت باشگاه صحبت کردند و حاشیه‌های به وجود آمده چقدر در این ناکامی نقش داشت، عنوان کرد: درباره مدیریت باشگاه هیچ صحبتی ندارم، امیر قلعه‌نویی هم همه زحمات خود را کشید و مسلماً او هم می‌خواست که تیم قهرمان شود. هم اکنون باید به علی دایی و تیمش تبریک بگویم، اما واقعیت این است که ما در روزهای اخیر تمرکز لازم را نداشتیم، فعلا نمی‌خواهم در مورد خیلی از مسائل حرف بزنم و در یک فرصت مناسب این کار را خواهم کرد.

مدافع هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان راجع به آینده خودش در تراکتورسازی نیز گفت: همه چیز به فیفا بستگی دارد من قراردادم با تراکتورسازی تمام شده و اگر فیفا اجازه دهد قراداد جدید با تراکتورسازی امضا خواهم کرد و از همان هفته اول فصل بعد تیم را همراهی می‌کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید