معنوی نژاد: سال‌ها سخت کار کردم تا رویایم به واقعیت تبدیل شود

دریافت کننده تیم والیبال ورونای ایتالیا گفت: پیشنهادات زیادی از کشورهای لهستان، ترکیه و ایتالیا داشتم، اما ورونا را انتخاب کردم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدجواد معنوی‌نژاد، ملی‌پوش تیم والیبال پیکان تهران به صورت رسمی به تیم «ورونا» در سری A ایتالیا پیوست و قرارداد یک ساله خود را به این تیم ثبت کرد.

معنوی‌نژاد از سال 2015 عضو تیم ملی ایران است و در 2 سال گذشته 2 بار با پیکان به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر رسیده است. ستاره جوان والیبال پس از درخشش در رقابت‌های مختلف موفق شد به والیبال اروپا راه پیدا کند.

 سایت باشگاه ورونا گفت‌وگویی با ستاره والیبال ایران منتشر کرده است که در این مصاحبه معنوی‌نژاد درمورد حضورش در لیگ ایتالیا اظهار داشت: من همیشه امیدوار بودم و در تصوراتم می‌دیدم که روزی بتوانم در یک باشگاه بزرگ اروپایی توپ بزنم. سال‌ها است که سخت کار می‌کنم تا این رؤیا را به واقعیت تبدیل کنم.

وی ادامه داد: پیشنهادات زیادی از کشورهای لهستان٬ ترکیه و ایتالیا داشتم٬ اما ورونا را به عنوان یک باشگاه بزرگی که دارای تشکیلات خوبی است و مربی فوق‌العاده‌ای هم دارد انتخاب کردم. امیدوارم که در اولین سال حضورم در ایتالیا بتوانم پیشرفت کنم.

فصل جدید لیگ سری آ ایتالیا از 13 مهرماه آغاز می شود و شاگردان گربیچ در تیم ورونا در نخستین دیدار به مصاف تیم لاتینا می روند.

 

دیدگاه تان را بنویسید