طارمی محبوب هواداران/ از خانواده شهید طهرانی مقدم تقدیر شد

حاشیه دیدار سوپرجام فوتبال ایران/ عکس

هواداران پرسپولیس از این که با وجود داشتن بلیت جایگاه نتوانستند در این قسمت مستقر شوند، شدیداً دلخور شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران که برای کسب عنوان سوپرجام رقابت خواهند کرد، در حالی از ساعت 21 آغاز خواهد شد که تا الان استقبال خوبی از این بازی نشده است. فعلاً تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی تقریباً پنج هزار نفر است.

* احمد نوراللهی که به تازگی مجوز حضور در تمرینات پرسپولیس را از یگان خدمتی خود گرفته است، در هتل المپیک حضور پیدا کرد و به همراه سرخپوشان راهی ورزشگاه آزادی شد.

* هواداران پرسپولیس در یک روز تعطیل تابستانی استقبال چنان خوب از بازی به عمل نیاورند، اما رفته رفته حضور آنها در ورزشگاه پررنگ‌تر می‌شود.

* برانکو ایوانکوویچ به محض اینکه اتوبوس تیم به ورزشگاه رسید، به طور جداگانه به کنار زمین آمد و به هواداران پرسپولیس خوش‌آمد گفت. تماشاگران با تشویق او، سرمربی کروات را حسابی ذوق‌زده کردند.

* قبل از آغاز بازی از سوی بلندگوی ورزشگاه سرود «ای ایران» برای هواداران پخش شد.

* مسئولان ورزشگاه آزادی در یک اقدام قابل توجه سکوهای کنار جایگاه VIP را به این جایگاه اضافه کرده و هوادارانی که بلیت جایگاه را تهیه کرده بودند اجازه ورود به این قسمت را ندادند. این دسته تماشاگران نسبت به این موضوع شدیداً اعتراض کردند.

* 90 دقیقه مانده به بازی، از سوی مسئولان ورزشگاه زمین چمن آبیاری شد.

* با وجود این که بلیت این مسابقه از چند روز قبل به صورت اینترنتی فروخته می‌شد، در ورزشگاه هم شاهد فروش بلیت بازی بودیم.

پرسپولیس

* در حالی که قبل از بازی اعلام شده بود سید جلال حسینی به دلیل مصدومیت جزیی نمی‌تواند به میدان برود اما او همراه با بازیکنان پرسپولیس برای گرم‌ کردن وارد زمین شد. همین مسئله باعث شد همه فکر کنند کاپیتان در ترکیب اصلی قرار دارد اما در واقع 12 سرخپوش در زمین برای گرم کردن حضور داشتند. با اعلام پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای پرسپولیس سید جلال برای گرم کردن به زمین آمده و قرار نیست در ترکیب اصلی باشد.

* هواداران پرسپولیس با توجه به این که پس از مدت‌ها بازیکنان تیم محبوب‌شان را می‌دیدند حسابی ذوق زده شده و آنها را با هیجان زیاد تشویق می‌کردند.

* در لیست تیم نفت چند بازیکن امید این تیم دیده می‌شود.

* قرار است قبل از بازی از خانواده شهید سردار طهرانی مقدم تقدیر شود.

* هواداران پرسپولیس تک تک بازیکنان را جداگانه و با القاب مختلف تشویق می‌کردند. در این بین بازیکنان جدید تیم هم با القاب جدید مورد تشویق قرار گرفتند.

* مهدی طارمی همچنان محبوب‌ترین بازیکن پرسپولیس است این در حالی است که او در آخرین لحظات تصمیم گرفت در این تیم ماندنی شود.

* با ورود بازیکنان دو تیم به زمین تماشاگران نور تلفن‌‌های همراه‌ خود را روشن کرده و صحنه قشنگی در ورزشگاه رقم زدند.

*  قبل از آغاز بازی از سوی سازمان لیگ از خانواده شهید سردار طهرانی مقدم تقدیر به عمل آمد. این دیدار با گرامیداشت سردار سرلشگر  شهید حسن  طهرانی مقدم و شهدای حملات تروریستی تهران برگزار شده است.

* یکی از نورافکن‌های ورزشگاه 30 دقیقه دیرتر از بقیه نورافکن‌ها روشن شد.

* در لیستی که از سوی مدیر رسانه‌ای دو تیم در اختیار خبرنگاران قرار گرفته نام فردی به عنوان مربی تیم نفت دیده نمی‌شود. این در حالی است که خورشیدی به عنوان مربی روی نیمکت نفت نشسته و حمید درخشان سرمربی جدید این تیم نیز از روی سکوها بازی را تماشا می‌کند.

* حمید رضا گرشاسبی و علی اکبر طاهری از جایگاه VIP نظارگر بازی هستند.

* امیرحسین فشنگچی بازیکن پیشین پرسپولیس قبل از آغاز بازی به سمت هواداران این تیم رفت.

* داور مسابقه قبل از این که سوت آغاز بازی را به صدا در آورد از بیرانوند خواست پیراهن زردرنگ خود را که با پیراهن نفت تهران هم‌رنگ است تغییر دهد. دروازه‌بان پرسپولیس با پیراهن نارنجی بازی را شروع کرد.

* سید جلال حسینی از روی نیمکت ذخیره‌ها نظارگر بازی است.

دیدگاه تان را بنویسید