مطهری: وزارت ورزش برای تیم ملی فوتبال ایران دیدار با برزیل و آلمان تدارک ببینید

نایب‌رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت ورزش برای تیم ملی فوتبال ایران دیدار با برزیل، آلمان و اسپانیا را تدارک ببینید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی مطهری نائب رییس دوم مجلس به همراه اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم ملى فوتبال صعود خوبى به جام جهانى داشت و از شما انتظار دارم که دیدارهاى خوبى با تیم هاى صاحب نام جهان مانند برزیل، اسپانیا و آلمان براى تیم ملى فوتبال ایران تدارک ببینید، امیدوارم تیم ایران در مرحله نهایى جام جهانى نتایج خوبى بگیرد.

وی همچنین درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها عنوان کرد: من با حضور بانوان در ورزشگاهها با حفظ موازین شرعى موافقم و در صورت رعایت موارد و حدود با آن مخالفتى ندارم.

محمدرضا داورزنى معاون قهرمانى وزارت ورزش و جوانان از حمایت هاى اعضاى کمیسیون فرهنگى به ویژه بانوان نماینده که براى حضور خانواده ها در ورزشگاه ها بسیار حمایت کردند، گفت: امیدوارم با تکمیل ورزشگاه ٤٠ هزار نفره زنان در مجموعه آزادى، فرصت حضور علاقمندان بیشتر مهیا شود.

داورزنی در ادامه صحبت‌هایش افزود: طبق آمار صدا و سیما مسابقات لیگ جهانی والیبال 50 میلیون بیننده داخلى و 600 میلیون بیننده جهانی داشت.  والیبال و فوتبال ما در تمام رده های سنی جهانی شدند و توقعات مردم الان از این دو رشته جهانی بالاست.  

وی همچنین با اشاره به اینکه فدراسیون تکواندو در سال 95 فدراسیون نمونه کشور شد، خاطرنشان کرد: عملکرد این فدراسیون در رده‌های سنی مختلف بسیار خوب بوده است سومی جهان در بزرگسالان هم نتیجه مطلوبی است. 

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در پایان تاکید کرد: در حال تعامل دوسویه با سازمان صدا و سیما برای مدل برد برد حق پخش تلویزیونی هستیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید