مجتبی محرمی خطاب به طارمی : من از پرسپولیس نرفتم اما تو برو!

بازیکن سابق پرسپولیس از آقای گل لیگ برتر شانزدهم گلایه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در مورد مهدی طارمی لازم می دونم که چند نکته رو متذکر بشم تا بعضی سوء تفاهم ها برطرف بشه. اولا در این که ذات این پسر جنوبی، ذات خوبیه، شکی ندارم. اما جدیدا شنیدم یکی از نزدیکای طارمی توی فضای مجازی و رسانه ای حرف هایی رو زده که مجبورم جواب بدم. شاید اگر خود مهدی رو پیدا می کردم ازش گله می کردم تا یه سری چیزها رو برام توضیح بده.

منِ مجتبی محرمی، اگه دنبال جمع کردن مال و اموال بودم، اون موقعی که خود علی آقا (پروین) به من اجازه داد از پرسپولیس جدا می شدم. بعد از اینکه سال ها برای پرسپولیس بازی کردم، پیشنهادهای خوبی برام اومد... علی آقا گفت: «مجتبی... تو دینت رو به پرسپولیس ادا کردی... اگه می خوای بری، برو تا به زندگی ات سر و سامونی بدی، با توجه به پیشنهادی که برات اومده معطلش نکن و برو!» اما من قید همه چیز رو زدم، قید هزار و صدمتر زمین توی اقدسیه... قید پنج میلیون پول نقد اون زمان که حکم دو میلیارد الان رو داشت.

مهدی جون... می دونی چرا نرفتم؟! چون روزی که برای خداحافظی رفتم سر تمرین پرسپولیس تا رخصت بگیرم، ده تا هوادار اومدن و فقط یه جمله به من گفتند. اونا گفتند: «آقا مجتبی تو نماد غیرت تیم مایی... اگه بری این پرچم از دست مون میفته.» همون جا بدون اینکه معطل کنم یا مثلا با مدیربرنامه ام تماس بگیرم و از این قرتی بازی ها دربیارم، از بچه ها لباس گرفتم و رفتم توی زمین.

حتی یادم میاد که چون کفش استوک سایز پام پیدا نکردم، با کتونی چینی تمرین کردم. اون روزا که اینستاگرام و این چیزا نبود که هوادارا بخوان میلیون، میلیون خواهش کنن تا کسی توی تیم بمونه، من فقط به خاطر حرف ده تا جوون عاشق که اومده بودن سر تمرین این تصمیم رو گرفتم. همون جوونای عاشقی که شنیدم حتی جواب یکی شون رو هم جلوی در باشگاه ندادی!

 

دیدگاه تان را بنویسید